Svar

TDC Alarm password til styringsenheden

Hej

Jeg har tidligere haft TDC privat alarm. Jeg har for et år siden opsagt dette abommenent men har stadig alarmen. Nu prøver jeg at logge direkte på alarmboksen der beder om brugernavn og adgangskode. Jeg har prøvet med mine tidligere passwords og på nettet fundet et standardpassword til andre alarmer af samme type ctc-1735, men desværre uden held. Enheden er formentlig blevet modificeret af TDC og password er muligvis ændret

Nogen der kan hjælpe med at password?

Jeg kontakter enheden via browser på en intern ip adresse 192.168.13

Alarmen er tilsluttet TDC homeboks.

jesper

icon

Bedste svar af jesper6 1 januar 2013, 16:54

Løste problem ved en hard reset af alarmboks.

Se original

9 Kommentarer

Løste problem ved en hard reset af alarmboks.

Hej jesper6,

hvordan laver man en hard reset af enheden?

er selv interesseret i at køre alarmsystemet uden TDC, da jeg ønsker at tilkoble eksternt udstyr som ikke kan købes hos TDC.

mvh.

Robert

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Vil bare lige for en god ordens skyld gøre opmærksom på at udstyret tilhører Tdc og rent faktisk skal retuneres ellers kan man fatisk risikerer en regning for udstyret.

At det ikke er bedt tilbageleveret er faktisk en klar fejl. Glad humørikon

mvh

Jan

Kære ansat i TDC.

Nu må du lige læse det med småt.

Udstyret er købers ejendom efter udløb af bindingsperioden.

I hvert fald, da jeg fik det installeret i 2011.

Har I lavet det om senere, så er det jeres problem - udstyret er jf. min købsaftale mit.

Men problemet er ikke utilfredshed med jeres service eller produkt, men med den manglende mulighed for f.eks. en ekstern sirene mv. Så skulle I vælge at sælge den slags, så var der nok ikke denne tråd på forummet.

mvh.

Robert

Og så får du lige for en god ordens skyld citat fra jeres tillægsvilkår anno november 2010 se det nederst angivet med FED tekst.

Tillægsvilkår for TDC PrivatAlarm, November 2010

Abonnementsaftalen
For aftaler om TDC PrivatAlarm gælder følgende vilkår i tillæg til abonnementsvilkår for internetadgang via xDSL hos TDC, der gælder i
supplement til Generelle Vilkår for levering og drift af TDC’s tjenester. Ved modstrid mellem vilkårene går disse særskilte vilkår for TDC
PrivatAlarm forud.

Aftale om TDC PrivatAlarm kan kun indgås af privatkunder eller mindre erhvervskunder, jf. Generelle Vilkår for levering og drift af TDC's
tjenester, pkt. 1.

Et abonnement på TDC PrivatAlarm omfatter – mod betaling af den månedlige abonnementsafgift – blandt andet følgende:

• Overvågning af den forudsatte internetforbindelse, jf. pkt. 2 og 4.

• Mulighed for at benytte TDC PrivatAlarm med de til enhver tid værende funktioner og faciliteter.

Til brug for TDC PrivatAlarm tilsender TDC det nødvendige udstyr til kunden, jf. pkt. 3, mod betaling herfor.

Aftale om TDC PrivatAlarm er uopsigelig fra kundens side i 6 måneder, jf. Generelle Vilkår for levering og drift af TDC's tjenester, pkt. 17.

Indholdet af TDC PrivatAlarm er beskrevet i produktbladet herfor.

2. Accesforbindelse og andre forudsætninger
Det er en forudsætning for abonnementsaftalen, at der findes en accesforbindelse frem til installationsadressen, som kunden har adgang til, og
som kan benyttes til brug for TDC PrivatAlarm. Det er endvidere en forudsætning, at kunden har abonnement på internetadgang via xDSL hos
TDC til brug for TDC PrivatAlarm, ligesom kunden skal have en TDC Box.

Installationsadressen for kundens forbindelse til TDC PrivatAlarm er adressen for den forudsatte accesforbindelse.

Hvis abonnementsaftalen om internetadgang via xDSL hos TDC, som er en forudsætning for nærværende abonnementsaftale, opsiges af enten
kunden eller TDC, eller hvis kunden ikke længere har adgang til accesforbindelsen, ophører nærværende abonnementsaftale samtidig.

3. Installation af TDC PrivatAlarm og kundens ansvar
Kunden bruger TDC Login for adgang til TDC PrivatAlarm. TDC Login er personlig og må ikke videregives til tredjemand. Kunden bærer
ansvaret for andres misbrug af disse oplysninger.

TDC fremsender det nødvendige udstyr til anvendelse af TDC PrivatAlarm. Udstyret og prisen herfor afhænger af, hvilken variant af TDC
PrivatAlarm, som kunden vælger. Oplysningerne herom fremgår af ordrebekræftelsen.

Kunden installerer og opsætter selv udstyret, og det er kundens ansvar, at udstyret er installeret og anvendes korrekt. Udstyret er kundens
ejendom.

Omdømme 2

Hejsa

Faktisk har vi begge ret Glad humørikon

Kunder

som har indgået aftale om TDC PrivatAlarm efter

1. april 2012, skal sende udstyret retur til TDC ved

aftalens ophør.

Det er de nuværende betingelser Glad humørikon

inden da har du retten til udstyrret som det så ud i de gamle betingelser.

mvh

Jan

Hej TDC,

og da jeg nu har retten over mit eget udstyr, så kunne I vel godt udlevere admin passwordet.

Det svarer jo til, at jeg selv ejer en mobil telefon, men at I ikke ville låse den op efter endt bindingsperiode og det ville jo være helt forkert.

mvh.

Robert

Omdømme 2

Hejsa

Det skal jeg ikke kunne svare på, jeg har det ikke det er helt op til kundeservice.

mvh

Jan

Hej Robert

Du laver en reset på følgende måde: Du piller alle kabler fra og sætter batteri op off. derefter holder du learn knappen nede samtidig med du sætter strøm på. Alle lamper blinker lige en gang og så der den resat.

Du sætter lan på igen og logger på via den interne adresse alarmen bliver tildelt. standard bruger er admin og pw er admin1234.

Og vupti du er inde i en fornuftig webbruger flade hvor du kan det meste - jeg har dog ikke fundet ud af hvorden video kameraet kan linkes ind her.

jeg fandt nogle udemærkede små vejledninger på http://www.thebigdog.co.uk/kb/article.aspx?id=10159&query=ctc-1735+password

Her ligger bl.a reset vejledningen

Jesper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)