TDC Alarm

Jeg kunne afsindigt godt tænke mig en TDC Alarm,MEN jeg har Bredbånd og TV fra Yousee samt fastnet tlf hos TDC,ønsker IKKE at skippe Bredbånd og TV fra Yousee da det bare fungerer, hvad gør man så???

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så opgiver du, for det kan du ikke, for det er et krav for TDC PrivatAlarm at du har et TDC bredbånds abonnemnt.

så vidt jeg kan se, kan du ikke få alarm ved Yousee.

men så er der også G4S alternativet. men det ved jeg ikke noget om.

G4S koster i Abonnement , ved godt yousee ikke har alarm løsning, så det er desværre bare at opgive... :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Igen.

TDC PrivatAlam Koster også Abonnement

149 kr om måneden,

999 kr i oprettelse,

og 499 for opsetningen.

Hej

Jeg har samme ønske som pdrhan, men jeg har snakket med TDC idag og fået at vide at jeg skal have et af deres produkter som er meget dyrere en Yousee, men som jeg kan se det er det TDC og Yousee samme selskab selvom begge nægter det.

Når man hører deres telefonsvare bliver TDC og Yousee nævnt begge steder.

Når man bruger Yousee play kan man også logge ind på TDC play med samme brugernavn

Når man skal skrive her i forum kan jeg bruge samme brugernavn og password som jeg er oprettet med hos yousee, så det må være samme server det kører på

Men mit ønske er at få TDC alarm, men jeg ønsker ikke at opsige mine Youseeprodukter som er Kabel tv igennem Yousee og det er igennem antenneforening så det skal vi beholde + jeg har har bredbånd hos Yousee og det ønsker jeg heller ikke at opsige da TDC kun kan tilbyde 20/2 og min nuværende er 50/5.

Så TDC kom på banen og tilbyd mig jeres alarm selvom jeg har Yousee Glad humørikon

m.v.h

Lennart

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)