tdc

jeg mister forbindelsen til internettet det sker flere gange dagligt.

6 Kommentarer

Hej, jeg har oplevet nøjagtig det samme flere gange i de seneste par uger. Linien synes MEGET ustabil, og i visse tilfælde bliver jeg nødt til helt at re-boote ADSL linien for at kunne få kontakt til nette igen. Det er MØJ irriterende.

Lige nu er ADSL linien faktisk nede igen (vist på hele Fyn), og jeg bruger nu mere og mere "3" mobil net via min mobiltelefon. Virker faktisk rigtigt godt og meget STABILT. Så hvorfor egentlig fortsætte med en ADSL linie fra TDC der er SÅ ustabil Gal humørikon

hilsen

Hej kiimau og Peter_L.

Tak fordi i valgte at bruge TDC's kunde-til-kunde forum.

En periodisk afbrudt forbindelse, kan skyldes rigtigt mange ting, lige fra fejlende udstyr, til frostsprængninger i kabler.

Hvorfor det også er nødvendigt for os at sætte overvågninger på linierne, for at kunne pejle os frem til kilden af problemet, periodiske problemer er de værste af slagsen, netop fordi der kan være så mange fejlkilder.

I langt de fleste tilfælde bruger vi mellem 3-4 dage på at overvåge linien og dens udfald, hvorefter sagen eskaleres hen til den/de afdelinger som kan afhjælpe problemet.

Så det bedste i kan gøre i dette tilfælde, er at tage kontakt til vores Hotline, som kan få sat overvågning på linien, og aftalt en tid med vores afdeling som kigger på disse overvågninger, med henblik på at få løst problemerne hurtigst muligt.

I kan finde telefonnummeret til vores Hotline på følgende link;

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_fast

Har i andre problemstillinger eller spørgsmål, er i velkomne til at skrive på forumet igen.

Venlig Hilsen.

hej

er fra kerteminde og var uden net og tv til omkring kl 1030.

er nu på igen, men har også bruge min mobil til at følge med i problemet/forbindelsen. 

fritz

Fiber og bredbånd er åbenbart nede på Fyn.

Kigger man på driftmeddelser vil den bliver op dateret kl. 10:00 - hvilket ikke er sket.

Kan nogen fra TDC svarer på, hvornår man forventer normal drift - da min mail server står på fyn.

Hej FruO.

Der er pt. ingen tidshorizont på fejlretningen. Du kan følge med i vores Driftsinfo side, her vil du kunne se opdateringer, og faktisk se det samme som vores Hotline kan se.

Du kan finde info om fejlen på nedenstående link;

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=18720235&dogtag=p_help_abo_drift_bip

Det virker mærkeligt, at der skal gå 5 timer for at få teknikker frem. Det er jo ikke bare en lille lokal fejl. Men en fejl der er MEGET belastende for en virksomhed som vores og mange andre. Vi taber penge hvert minut vi ikke er oppe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)