TDC 1Port Modem

Hvad vil det koste vis man vil have jeres nye TDC 1Port Modem?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=28667

Kan man godt få sådan en som reserve,til når min homebox bliver ustabil da det gør den tit.

jeg kender en som har løsningen der hedder Homeduo PSTN BBT begge slags telefoner på en gang.

Han fik det fornyligt uden ekstra beregning ,hvorfor fik jeg ikke denne løsning da jeg bad om det.

Da jeg ringer inde siger nogen man kan og så siger andre det intet er BBT eller PSTN som ikke hjælper mig nogen vegne.

Alle siger noget forskeligt.

Han betaler ligesom jeg de 270 pr mdr.

Da hans internet var ustabil fik han mobilt bredbånd,er det noget i giver til folk.

Det var sådan jeg ville have min forbindelse skulle være.

Nogen gange løber jeg tør for flere internet porte på homebox.

Den såkaldte switch,har i sådan til salg?

Da jeg læste i forum man kunne få den af jer.

I Mit Selvbetjening kan jeg ikke følge mit forbrug på bredbånd som jeg kunne før.

Under bredbånd står der kun Ip-adresser før stod der også specifikationer på mit forbrug.

Tror det skal fejlmeldes men det ved i selv noget om.

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ghufran,

Det burde være muligt at få tilsendt et 1 ports modem, dog mod betaling, medmindre du ønsker at udskifte fra HomeBox til et modem.

Jeg tror din ven har et yderst specielt abonnement, også med forbehold for prisen. Det kan jeg ikke sige noget om, uden adgang til hans data, hvilket ikke er noget vi gør her på TDC's forum. Men alle har ret til at få tilsendt 30 dages gratis mobilt bredbånd i fejlretningsperioden, hvis de har en afbrudt eller ustabil linje. Det hænder dog at vi glemmer at tilbyde denne løsning, men så kan du bare bede om det ved fejlmeldingen.

Den switch du omtaler, sender vi gratis til de kunder der har 4 multiroom bokse i deres abonnement, ellers er den mod betaling og koster 199,-

/Alex

Hej

Den 1 ports modem,er det den samme jeg linker til.

Hvad vil det koste at beholde homebox og få den 1 ports modem?

Jeg vil også gerne have sådan en yderst specielt abonnement,med 2 slags hjemmetelefoner.

BTT og PSTN.

Det med 30 dages gratis mobilt bredbånd er det med mobilt bredbånd modem eller uden og er det 4G eller 3G.

I Mit Selvbetjening kan jeg ikke følge mit forbrug på bredbånd som jeg kunne før.

Under bredbånd står der kun Ip-adresser før stod der også specifikationer på mit forbrug.

Jeg har kun 200GB forbrug om mdr, så jeg vil gerne følge med i mit forbrug.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Du kan nok ikke komme uden om at skulle kontakte TDC i det her anliggende. Glad humørikon

Jeg mener pris for et 1 ports modem er 99 kr, men det vil de kunne oplyse dig i vores kundeservice. Mht. abonnementet må jeg desværre melde pas, har faktisk aldrig set nogle med den type abonnement, men rent teknisk burde det være muligt. Kunne dog forestille mig at prisen ville gøre det utiltrækkende.

De 30 dages gratis mobile bredbånd er med et modem, men simkortet kan selvfølgelig også tages ud og bruges i f.eks. en iPad. Til min kendskab er det kun på 3G det dækker, men kunne forestille mig det er noget der vil blive ændret i fremtiden.

Mht. selvbetjeningsproblemet, så bed om at blive stillet om til Hotline efter din snak med vores kundeservice og oplys dem om problemet. De vil så kunne gå ind og teste det, og forhåbentligt finde ud af hvorfor du ikke længere kan følge med i dit forbrug Glad humørikon

Du finder vores kontakt informationer på www.tdc.dk/kontakt

/Alex

Jeg er selv meget interesseret i det modem. Jeg har talt med supporten, som bestemt ikke ville sende mig et modem. De sagde at det er gammelt udstyr og det kun er muligt at få Den iriterende HomeBox.

Fik du fat i modemet?

De sagde nej til et modem

Men at modemet er gammelt er helt forkert.

Den er faktisk ny.

Har du så selv købt et modem? Hvis ja, hvilket?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)