Svar

Tænd ny TDC TV Box, inden du ringer til Hotline.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
Hej alle sammen

Vores første TV box stod af i fredags, så det fejlmeldte jeg selvfølgelig.

Fik en aftale om, at der skulle ringe en tekniker mandag mellem 10,00 - 12,00.

Teknikeren ringede og kunne se, at der før havde været problemer med boxen, så han afgjorde hurtigt, at vi skulle have en ny, den kom så tirsdag, og jeg skulle selv sætte den til, det er heller ikke noget problem, meeen da jeg havde sluttet den til skete der intet!!!

Ringede til Hotline for hjælp, og Hotlinemedarbejder nr. 1, sagde at der kunne gå op til en time inden den var registreret, det synes jeg var underligt, så jeg ringede igen til Hotline, nr 2  sagde at jeg slulle slukke og tænde den, fint der kom rødt lys i den , men jeg slukkede igen, stadig ingen forbindelse, vi blev enige om at jeg skulle slukke og tænde igen, og hov så skete der pludselig noget, boxen er som udgangspunkt slukket når du får den tilsendt, jeg må her tilføje at det vidste Hotlinemedarbejderen altså heller ikke.[i]

Så hvis i får en ny box tilsendt, så husk at tænde for den bagpå, inden i ringer til hotline !!!![i]

Hvem kunne vide det, jeg gjorde i hvert fald ikke. og TDC'S Hotlinemedarbejdere gør heller ikke, han skulle til møde og ville ringe mig op efter mødet for at høre om alting virkede som det skulle, og havde til det møde fortalt min historie, og hans kollegaer vidste  heller ikke, at boxen er slukket, når vi får den.

hilsen Bente

icon

Bedste svar af droid 21 marts 2012, 18:18

Hej Benta

Tak fordi du gør opmærksom på dette.

Jeg forstår dog ikke helt hvad det er du mener.

Du skriver at der kom rødt kryds da du slukkede og tændte men ingenting skete. Senere skriver du så at du tændte bagpå, hvordan var det så du tændte i første omgang? På stikkontakten? På fjernbetjeningen?

Hilsen

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Benta

Tak fordi du gør opmærksom på dette.

Jeg forstår dog ikke helt hvad det er du mener.

Du skriver at der kom rødt kryds da du slukkede og tændte men ingenting skete. Senere skriver du så at du tændte bagpå, hvordan var det så du tændte i første omgang? På stikkontakten? På fjernbetjeningen?

Hilsen

Omdømme 3

Hej droid

Jeg har ikke skrevet rødt kryds, men rødt lys og det er på frontpanelet foran på boxen, til venstre bliver lyset rødt, når der tændes bagpå og derefter starter boxen med at opdatere og installere, derefter er det røde lys til venstre blevet grønt , der er klokkeslet og så står der TDC TV og til allersidst, helt til højre er der et rødt lys, som jeg tror er til optagefunktionen, men det ved jeg ikke hundrede procent, desværre.

Jeg har åbentbart ikke formuleret det ordenttligt, hvilket heller ikke er min stærke side, men bag på boxen er der en knap, som man kan tænde og slukke på, og den er som udgangspunkt, slukket når du modtager boxen, håber det giver mening.

hilsen Bente

Omdømme 2

Hej Bente, tak for præcisering.

Nu er jeg med, jeg havde svært ved at forstå det, med al respekt, fordi det er en situation jeg ikke selv kunne befinde mig i, men så lærte du det Meget glad humørikon Meget glad humørikon Meget glad humørikon Meget glad humørikon

Hilsen Droid

Omdømme 2

Iøvrigt lidt underligt at du har fået en boks med display, troede den model var udgået.

Hilsen

Omdømme 3

Hej droid

Ja man skal lære så længe man lever, og det er aldrig for sent at lære noget.Meget glad humørikonMeget glad humørikonHumørikon griner højtHumørikon griner højt

Og ja, nu har jeg lært det.Humørikon griner højt

En box med display, det er TDC TV Box jeg har, den skal vel være med display.Overrasket humørikon

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Nej skam. TDC har introduceret en ny og mere energibesparende boks.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg fandt linket her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=21799 

Omdømme 3

Hej HeinrichP

Ja det må du da nok sige, fik tjekket dit link, er åbenbart bare blevet tørret af med en model magen til den gamleGal humørikon

Jeg gad nok vide hvorfor de gør det??? TDC må da også  været intereseret i at alle deres kunder sparer på strømmen??? Gal humørikon

Tak for info, det skulle jeg måske få undersøgt lidt nærmere,det kan være at det  kun er helt nye kunder, der  får den strømbebesparende model, øv surt show.

hilsen Bente

Omdømme 2

Med mindre du har fået en af de helt gamle modeller fra Kiss så er det også en "ny" boks du har fået, set i forhold til hvornår TDC introducerede den (sidste sommer). De 2 bokse fra Cisco er helt ens, på nær at den ene har display.

Tror det er lidt tilfældigt hvad der bliver sendt ud...

Hilsen

Omdømme 2

Det har noget at gøre med, at det er for dyrt (og miljøbelastende), at smide måske 50 000 gamle, men velfungerende bokse væk. Det samme skete, da TDC først skiftede til vDSL dernæst til den helt nye Homebox, at gamle kunder blev prakket de ældre bokse på, indtil lageret blev tømt.

KISS-boksen uden display er en multiroom-boks 

Omdømme 3

Hej HeinricP

Ja det har du nok ret, at lageret skal tømmes først, og da vi ikke har multiroom, så er min  box måske alligevel okay, har ikke så meget forstand på den del af deres tekniske udstyr.Trist humørikon

hilsen Bente.

Omdømme 2

Din boks er absolut ok! Jeg ville være ligeglad om det var den ene eller den anden, det er jo sådan set samme boks. Det har i øvrigt intet med multiroom at gøre.

Hilsen Droid

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P