Tålmodige Hotlinemedarbejdere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

• bbs
  • Veteran
  • 190 kommentarer
[i]Hej alle

Her fra mig skal der lyde stor ros til de Hotlinemedarbejdere der har håndteret min sag , da jeg skulle have ny TDC TV Box.

Nr. 2 Box stod af, genstartede hele tiden, det ringede jeg og fejlmeldte søndag, mandag ringede der en TDC Tekniker, som kom med en løsning, noget med softwareopdatering, men fik så at vide, at alt hvad jeg havde optaget ville forsvinde, det gjorde det imidlertid ikke, så jeg ringede tilbage og Teknikeren af gjorde hurtigt at der skulle en ny box til, den fik jeg så med posten tirsdag.

Ville så sætte den til i dag (torsdag) og opdagede at den var anderledes(den nye strømbesparende) Så langt så godt, på den gamle box er strømforsyningen med med to huller, håber i forstår hvad jeg mener, den nye var kun med en, hmm, der var ingen ny strømforsyning med, så jeg ringede fluks igen og Teknikeren ringede tilbage og sagde han ville sende en ny, som jeg så ville få fredag, fint nok, nu er det jeg bliver flov, strømforsyningen var med alleigevel , jeg havde bare fået den smidt et andet sted.[i](Ringede igen til Hotline og afbestilte den nye box)

Mens jeg talte med Teknikeren, som jeg vil navngive, nemlig Kian, han fortjener virkelig at få sit navn frem, Kian havde en engels tålmodighed med mig, sagde jeg at jeg var ked af at jeg ikke kunne slutte min DVD afspiller til, idet der på den nye TDC TV Box kun er et scartstik mod to på den gamle, så siger Kian, du kan da slutte DVD afspilleren direkte til dit TV så burde det være løst og HURRAAAA selvfølgelig virkede det.

Så herfra skal der lyde et stort og taknemmeligt tak fra mig, jeg fik en uovertruffen behandling og sender en kærlig tanke til alle på Hotline.

hilsen Bente

ps. Kian var hurtig med at sende en ny box, selv om jeg havde meddelt at jeg ikke skulle bruge den, kom den alligevel med posten fredag.[i]

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bente,

Som Hotline arbejder, er jeg meget glad for at høre du har haft så positiv en oplevelse med os. At give TDC's kunder den bedste oplevelse når teknikken driller, er grunden til vi står op om morgenen Glad humørikon

Håber alt går godt med din nye TV boks.

Venlig hilsen Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)