Tak TDC

• Deltager
  • 6 kommentarer
Til Tdc

Jeg har kunne læse i den sidste uges tid i ekstra bladet hvordan tdc og senere tdc tv bliver sablet ned af både den ene kloge åge efter den anden,uden at høre om gode oplevelser.

her er min:

Har været kunde med tdc tv og bredbånd siden juni 08 og jeg er meget tilfreds med både tdc tv,support,bredbånd og webtv

der har self. været gange hvor der har været regionale nedbrud på tdc tv med højst 1 dags nedbrud af varighed men i bund og grund er jeg meget tilfreds,især med webtv for vores linje kan ikke trække multiroom,og den bedre halvdel elsker bare csi og criminal minds o.s.v så jeg kan stadig se noget andet.... på min pc,håber der kommer nye kanaler til [i] 

ved ikke om dette indlæg er i det rigtige fora,men håber den bliver læst af jer på tdc.

Tak Tdc.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lunde

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Der er altid plads til ros i et forum, så vi er rigtig glade for, at du har valgt at fortælle din historie.

Glad for at du synes godt om TDC WebTV. Det er også et virkelig godt produkt. Omkring ønsket om flere kanaler, har jeg sendt forespørgelsen videre til de ansvarlige.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8