Taget som gidsel af TDC

Vi fik desværre et godt tilbud fra TDC der gjorde at vi skiftede fra en velfungerende forbindelse fra Telenor til en nu ikke eksisterende forbindelse hos TDC.

Vi SKULLE have haft en bredbånds forbindelse i fredags kl 16, da denne ikke fungere vælger vi at tage kontakt til TDC. Tdc mener fredag aften at dette skyldes en fejl i faktureringen, men har på daværende intet andet at tilbyde.

Lørdag ringer jeg igen! Da er faktureringen igennem, men nu kan de se at der er en fejl som kræver teknikker besøg ..... det kan vi få på torsdag ml 11-16 ( alle andre end TDC har åbenbart ikke et arb.)

Jeg gør opmærksom på dette er DYBT utilfredsstillende og jeg foreslå at TDC stille 3 mobilebredbånd til rådighed til vores husstand i den mellemliggende periode, da dette kompensere for den ydelse vi ellers ville have modtaget ( hus med 2 teenager) Dette har den pågældende med.arb. i HELP DISK ikke bemyndiglse til han kan kun udlevere 1 stk! Jeg bliver derefter stillet om til en teknikker som ikke kan gøre noget ved fejlen, men foreslår at jeg får en kredit på næste regning på 200 kroner og så kan jeg selv kører til nærmeste TDC butik og oprette 3 mobile bredbånd, dette afslår jeg også, da dette vil binde mig til 3 x 6 mdr. mobiltbredbånd jeg ikke skal bruge hvis TDC leverede den bestilte ydelse. Desuden gøres der opmærksom på at fejlen ikke kan blive rettet hurtige med mindre jeg tegner en serviceaftale!!!!!!!

Da vi intet hører fra TDC skriver vi Søndag en mail hvor vi opsiger den ikke levere bredbåndsforbindelse med øjeblikkelig virkning samt vores fastnetstlf ( som nu forøvrigt heller ikke virker længere) med gældende varsel. Vi bad i mailen om en bekræftegelse på at vi IKKE er bundet af en 6. mdr. bindingsperiode, da TDC ikke har leveret den bestilte vare

Idag mandag har jeg talt med adskillige TDC medarb.:3 service disk medarb. som alle ønskede at høre

hvad sagen drejede sig om fra a-Z inden de ville

stille mig videre

1 teamleder som ønskede at levere 3 mobile  

mobilebredbånd, undersøge hvad han kunne gøre

og ringe tilbage, som jeg aldrig hørte mere fra!

1 abonement med.arb. som ville kontakte teknikker

samt sende en bekræftigelse på at vi ikke havde

6.mdr. bindingsperiode pr. mail, hvilken hun sagde

hun sendte mens vi talte sammen. Jeg hørte inget

fra teknikkeren og mail kom aldrig til vores mail

box!

1 med.arb. som sidder i påtænkte opsigelser  af

TDC som sendte en mail til ovenstående for at

få den mail sendt igen,som aldrig var kommet  

frem,men som også mente at den pågældende 

med.arb var gået hjem for dagen ( kl. var 15.30)

Som læseren måske kan forstå er der stor frustration i husstanden, jeg har ALDRIG fået så ringe en service af så mange med.arb. i et firma. Jeg må dog tilføje at TDC har givet pengene godt ud på kommunikationskurser for det var alle høflige medarbejdere! Hvis vi ikke var part i denne groteske farce ville det nærmest være underholdende!

16 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

De seneste 3-4 gange vi har fået lavet ændringer på vores abb. er det også gået galt. Den ene gang endte vi uden telefon og internet i mere end en uge. Da jeg sendte en klage direkte til direktøren, gik der under 4 timer fra han havde modtaget brevet til fejlen var rettet. Synd det er blevet sådan

HMMMM jeg har kopieret ovenstående i et dokument.... måske man skulle overveje at smide en mail til direktøren imorgen..... hvilken mail skrev du til ;O) på forhånd tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Han har sandelig da ingen mail - i hverttilfælde ikke en man kan finde :-) Så fik han nok travlt.

Men på snail mail:

Henrik Poulsen

Teglholmgade 1-3

0900 København C

XXXXX  XXXXXX

XXXXXXXXXXXXXX XX

XXXX  XXXXXXX

Jeg har MIDLERTIDIGT fjernet adressen

Den kommer ind igen. Jeg laver et indlæg, hvor jeg godtgør at det IKKE bliver nødvendigt at bruge frimærket - jer som kommer her, ved at jeg nok skal få den sendt videre, når jeg lover det.

Men - lidt tålmodighed, så kommer den igen. Vil have tjekket om der gælder samme juridiske regler for "snail Mail" navn og adresser som for elektroniske.

Hold øje med tråden for yderligere info og læs mit svar til det oprindelige indlæg.

Venligst Patrick Moderator på forum

Har smidt adressen ind igen, efter post fra PeterA hvor den kommer fra. Selvfølgelig skal den så stå der. Min bekymring var ubegrundet. Lader det hele stå aht historikken.

/Patrick

Tak for du tog dig tid til at svare.... det sætter jeg pris på ;o)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Kunne jo også bare sende en Klage.

http://tdc.dk/kontakt/klage/

Jeg kan dog kun anbefale at sende en klage hvis man er sikker på at det er TDC den er gal med, man kommer jo til at føle sig lidt dum hvis man klager over noget og så man finder udaf at man bare har glemt at sette stikket iMeget glad humørikon, men jeg tror det er det du skal gøre.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Miela1

Jeg læser altid dine svar med stor interesse Blinkende humørikon

Nu er jeg da godt nok lige kommet lidt i tvivl om hvad du mener.

Mener du at han skal sætte stikket i  - eller skrive en klage?? - - -Overrasket humørikon

Nej Nej -  du behøver ikke at svare jeg har regnet svaret ud

Og forøvrigt har jeg forsøgt at flyve Trist humørikon man jeg ramte ikke ved siden af  Gal humørikon

Jeg kunne ikke dy mig Meget glad humørikon          

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

"Og forøvrigt har jeg forsøgt at flyve :("

Det virker kun hvis man ikke ved hvordan man gør.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej umoja

Hold da op en historie. Sikke et rod.

Det er trist læsning. Heldigvis har du skrevet det så godt, at du ikke skal til at fortælle historien een gang til!

Jeg skal sørge for at få kikket på din historie. Kan være jeg vender tilbage og skal bruge nogle oplysninger. Hvis du vil holde øje med dine "PM" - Private Meddelelser - om jeg skriver efter info.

Jeg sender, som skrevet, din historie videre. Når jeg får noget tilbage, vil jeg lægge det op på denne tråd, her på forum.

Jeg fjernede en adresse fra et indlæg fra een af de andre brugere MIDLERTIDIGT.

Fordi der ikke er grund til at gøre forum alt for atraktivt for "WebCrawlere" som "høster" specielt email adresser. Jeg skal have fundet ud af, om det er det samme med almindelige adresser. Når jeg har svar på det, vender jeg tilbage til det indlæg og sætter adressen ind igen eller godtgør, hvorfor jeg ikke gør det. Men så bliver den lagt ind et sted, hvor kun tilmeldte brugere kan se den Glad humørikon

Hilsen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle samme

Det er en utrolig trist og helt uacceptabel situation som umoja har været ude for. Jeg har nærlæst den flere gange og sidder stadigvæk tilbage med en undren over en sådan uforståelig behandling.

- - Derfor i mit sidste indlæg jeg førsøgtet at skubbe lidt humor ind i debatten. Men der er her ikke rigtig noget at grine af. Derimod synes jeg at det er godt at Patrick vil forsøge at undersøge  sagen, og jeg har stor tillid til patrick nok skal få bragt problemet videre i systemet så vi i fremtiden kan undgå de uheldige hændelser for os brugere.

Kan I alle have en god dag Glad humørikon

Så ser det ud til at der omsidder sker noget!!! ( og hurra for trådløsenetværk i området som ikke er sikret... så man kan logge på ind imellem ;o) )

Har igen igen igen talt med TDC, og endelig en medarb. og en chef som tog ansvar!

Indtil videre ser det ud til at der kommer en haste teknikker ud på vores adr. idag iden kl 15.52 nu håber jeg blot det lykkedes! Vender tilbage til tråden når der er nyt at melde

God dag til jer alle som har givet jer tid til at melde tilbage i min tråd!

Umoja

SÅ ER VI ONLINE IGEN!!!

Efter lang og sej kamp er vi nu online hos TDC, endelig lykkedes det!! En stor tak til Kean M hos TDC som ydede god service og ikke mindst gjorde det som jeg forventede ---- handlede, det er nemlig god kundeservice.

MVH.

Umoja

Undskyld Kian B. .... tak for hjælpen ;o)

Omdømme 3

Det er jo noget sludder Patrik.

Jeg har jo hans adresse fra jeres hjemmeside..... Kom lige ind i kampen igen.

vh

peter

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PeterA

Point taken

Jeg smider den ind igen, sorry   Glad humørikon

I øvrigt godt at se dig i gang på forum igen. Har der været lidt stille?

Hilsen

Omdømme 3

Hej umoja

Dejligt du har fået løst dit problem. Det har været rigtigt godt, du også har fulgt op på din historie herinde på forum.

Jeg ser om ikke jeg kan finde Kian og sikre at han får din ros (og hans leder er opmærksom på at han gør et godt stykke arbejde).

Hilsen

Hej Patrick ;o)

Har selvfølgelig selv sendt en mail til Kian ;o))

men du må da vældig gerne lade en bemærkning falde til hans leder.

Ha´en god dag

umoja

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)