Tab af kanaler

Fik installeret min TDC HomeBasic for to dage siden. Jeg kunne se alle kanalerne på det tidspunkt - også dem, som man er lovet i 3 måneder. Da jeg skulle se TV den næste dag, da var kanalerne, som man er blevet lovet i 3 måneder forsvundet. Jeg ringede til kundeservice om morgenen, hvor jeg fik at vide, at en opdatering(eller noget lignende) var igang, og at kanalerne ville dukke op i løbet af dagen. Da jeg tændte for TVet senere den aften, var kanalerne stadigvæk ikke dukket op. Jeg ringede til TDC engang til - dette var kl.19 fredag aften - hvor jeg fik at vide, at de kunne ikke bestille sig noget, og at jeg måtte vente til mandag for at få hjælp.

Har derefter prøvet at finde ud af, om jeg kunne opdatere modtageren selv og få kanalerne tilbage. Desværre er det ikke lykkes mig.

Jeg vil gerne vide, hvad problemet er? Hvordan kan det være, at jeg ikke kan se kanalerne, som jeg skulle have i 3-måneders prøvetid? Hvordan kan det være, at der er to personer, som er ansat hos TDC, som ikke kunne finde ud af mit problem eller løse det? Og til sidst, er det muligt at jeg selv kan ordne problemet?

Håber virkelig, at jeg hører fra Jer igen.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad det der opdaterings-noget er, ved jeg ikke. - Det ville være skønt om du kunne komme med et svar på dette, når du kommer i kontakt med supporten.

Vedrørende din mangel på kanaler, vil jeg sige, at du bare skal genstarte din boks.

Hvis dine kanaler ikke dukker op, skal du gå ind i indstillingerne, og finde punktet "TV" -> "Arrangér kanaler" -> "Marker Alle" -> "OK", genstart evt. boksen bagefter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)