Synology DS 211j på TDC 3564 Sagem-router (Har HomeTrio)

Hvordan får jeg en Synology DS 2111j NAS-server til at fungere med min TCD Sagem 3564 router. Sagem-routere er ikke en standard, som Synology-nas'en genkender. (Der er rigtig mange andre, men altså ikke lige præcis en Sagem-router). Hvordan laver man i det hele taget i givet fald port-forwarding på Sagem-routeren? Kan ikke finde et menu-punkt, der giver mulighed for dette. 

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kurtdn,

Fandt du en løsning på opsætningen af din Synology-NAS?

I forhold til at åbne porte i HomeBoxen kan du læse mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=14960

Hilsen Ulf

Har fået det til at virke så jeg kan tilgå Synology ude fra.

Kan iøvrigt se Synology Nas'en i Home Disk i Mit TDC TV. Men jeg kan ikke få lov til at se nærmere f.eks. Nas'es indhold af billeder. Hvordan kan det være? Er der en løsning på problemet?
Har lige købt en 212j og kan ikke få Synology til at genekende TDC Hometrio router. Gjorde du noget særligt?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Bryde150 skrev:
Har lige købt en 212j og kan ikke få Synology til at genekende TDC Hometrio router. Gjorde du noget særligt?

Hvad mener du med at "genkende" ?

Jeg har tidligere haft en Syno på en Homebox og den var bare koblet til Homeboxen og havde modtaget en ip fra Homeboxens DHCP.

Ikke udover at give den en fast ip
rJeg kan ikke få dem til at starte router konfiguration, så jeg kan aktivere ez internet og tilgå udefra. Måske noget med upnp, men kan ikke finde den opsætning i TDC hometrio router

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Bryde150 skrev:
rJeg kan ikke få dem til at starte router konfiguration, så jeg kan aktivere ez internet og tilgå udefra. Måske noget med upnp, men kan ikke finde den opsætning i TDC hometrio router

Som skrevet tidligere behøver du ikke at starte den router konfiguration. Du skal blot lave portforward i din Homebox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)