Synkronisering mellem webmail og Iphone 4

Hej.

Jeg har sat min Iphone 4 op ifølge vejledningen på tdc.dk, så jeg kan modtage mine TDC mail via Mail ikonet på Iphonen.

Der er dog desværre ikke synkronisering mellem Iphonen og webmail, så jeg bliver nødt til at slette samme e-mail 2 gange, både på telefonen og på webmail.

Er der nogen, som ved, hvordan man kan synkronisere, således at man kun behøver at slette en e-mail én gang, og at den også bliver slettet det andet sted.

Synkroniseringen virker fint mellem Iphonen og Microsoft Outlook.

med venlig hilsen

S.Skytte  

7 Kommentarer

Øv - præcis det problem ville jeg også gerne kende løsningen på. Men der er ikke meget gang i denne hersens tråd Trist humørikon

Er der ikke en überhostmater, der følger disse tråde og kaster os i hænderne på en kyndig TDC-dude?

MortenAnd

Og sidder jeg i 2013 og har samme udfordring .... Jeg tror sgu jeg ringer til kundeservice........
Hej Skytte

Det virker desværre ikke mellem min Iphone 4s og Outlook 2010.

Jeg har ikke Exchange men bruger en pop3 server.

Kan det betyde noget?

Mvh

Michael Andersen

Hej Steen, MortenAnd, faster og Michael

Der er ikke nogen der har svaret jer og jeg er heller ikke den rette, men der er noget jeg studser over i jeres indlæg.

Jeg forstår ikke hvad jeres iphone har at gøre med en mailklient på jeres pc. Jeg troede at telefonen blev sat op til at hente mail på webmail og at en mailklient blev sat op til at hente mail, også på samme webmail.

Kan det godt passe at en iphone kan hente post fra en mailklient instaleret på en pc?

Eller er der noget jeg har misforstået i denne tråd????

Samme problem her! 

Jeg troede også, at når man slettede sine mails i TDC postkassen, så var der synkroniseret, så de også blev slettet i telefonen. Men nej! 

Render alle os med IPhone og IPad rundt med samme problem?

Mon ikke TDC's kundecenter snart kommer ind over?

Venlig hilsen

Bent E

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

TDC kundeservice kommer nok ikke ind her med et svar, det er jo et kunde til kunde forum.

Mailproblemet har ikke noget med Apple produkter at gøre, men TDC' mailserver.

TDC' mailserver er af typen POP3 og der er ikke synkronisering, til dette skal man bruge en IMAPserver.

Find en mailudbyder der bruger IMAP, f.eks Google - så kan synkronisering virke.

Mvh

Kim

Tak Kim, for hurtig hjælp. Efter at jeg skrev mit spørgsmål, søgte jeg videre i forum og fandt i andre tråde, at dit råd var givet til andre i min situation. Jeg var altså for hurtig på aftrækkeren.
Hilsen
Bent E

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)