Synes i selv i er sjove, TDC?

Købte en Samsung Galaxy S i Juli. Ville skifte fra 3 til TDC. Efter et par måneder modtager jeg et brev hvori der står, at der er sket en fejl i overførslen af mit nummer fra 3 til TDC, og at jeg har fået tildelt et andet nummer. Det pjat gider jeg jo ikke, så jeg ringer ind til TDC kundeservice, der påstår fejlen er 3's. Jeg ringer til 3, der siger, der ikke er nogen problemer. Dette cirkus gentages et par gange, hvorefter TDC's kundeservice medarbejder lover at få hastegennemført en nummerportering. Endnu en gang fejler denne nummerportering... Her begynder TDC dog at opkræve penge. Humor!

Ringer til kundeservice igen og vi finder efter længere tid frem til, at det nummer de forsøger at portere er forkert. Af ukendte årsager har TDC's medarbejder, hvor jeg købte telefonen, sat mit KØREKORTNUMMER ind som det mobiltelefonnummer, der skulle overføres. Humor, igen! Det skal der selvfølgelig laves om på, så jeg får sendt nogle papirer om nummerportering, der skal underskrives og sendes retur. Det gør jeg så. Og hey, presto! Mit nummer er overført pr. 25.11, så vidt jeg husker.

Ugen efter beslutter TDC at de da skal have over 1.500kr fra min konto(Humor, igen-igen!), og jeg tænker "Hvad fanden har de gang i?". Ringer til kundeservice, og det viser sig, at TDC har opsagt det gamle abonnement, det med det forkerte nummer, og selvfølgelig vil have en resten af de penge, de skulle have haft, hvis abonnementet havde kørt i bindingsperioden... TDC havde altså oprettet et helt nyt abonnement, hvilket ikke var aftalt, blot at det var det rigtige nummer, der skulle indsættes i det gamle abonnement, og at de penge jeg havde betalt for abonnementet indtil videre ville blive betalt tilbage. Men næ nej, der er humor i TDC igen-igen-igen! Men ok, der vil blive ringet til mig inden for en uge, så vi kan finde ud af, hvad der så skal ske, siger kundeservice medarbejderen.

Der går så 2 uger uden en lyd... Ringer til kundeservice for at høre, hvad der sker, og vi bliver enige om, at næsten alle de penge jeg har betalt indtil nu vil blive sendt via 2 checks indenfor 1 uge. Ugen går og det eneste jeg modtager fra TDC er et brev, hvori der står, at TDC skylder mig penge og de vil blive sendt på en check... Humor igen-igen-igen-igen! Hvorfor ikke sende checken med brevet? Spild af penge og papir! Men jeg ringer selvfølgelig til kundeservice igen og får at vide, at ja, der er penge, der skal udbetales, men der mangler at blive sat et "x" det rigtige sted, så checkene bliver udskrevet og sendt! Humor igen-igen-igen-øhh-igen-igen? Så idag får jeg en besked om at TDC nu har hævet penge på min konto via kortbetaling... Humor igen-ig... Ahh fuck det!

Synes i selv i er sjove, TDC?!?!?! Får jeg ikke mine penge idag, så kan vi sgu lade handlen gå tilbage, for den grad af "service" nægter jeg simpelthen at finde mig i.

Med venlig hilsen

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Silverdk

Det vil jeg give dig ret i at det er en sjov historie, Blinkende humørikon men bortset fra det så synes jeg da at det umådelig træls at at et selskab som TDC ikke kan finde ud af så simpel en operation.

Jeg synes at du for at få en afslutning på hele historien, skal levere den til TDC-kundeservice, for jeg tror ikke der er mange derfra der læser på dette brugerforum.

Men sjov historie og held og lykke med det. Blinkende humørikon

Fantastisk historie!

Der burde udgives en "best of" samling af TDC horror stories.

Jeg har selv et par stykker.

Held og lykke med dit nye selskab.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)