Svar

SVT1 og SVT2 igen igen Nu er det tekst-tv

Hej,

Efter at lyden nu er tilbage på SVT1 & SVT2 så er der problemer med tekst-tv.

Øverste det af teksten mangler konsekvent.

Har andre samme problem?

Hilsen

Lars

icon

Bedste svar af Martin12 24 september 2010, 13:47

Hej lars4970

I forbindelse med opdatering af udstyr, med lyd problemer på udenlandske kanaler, har der sneget sig en fejl ind i text-tv på kanalerne: SVT1, SVT2, ARD og ZDF.

Programudbyderen er klar over at der er et problem og arbejder på en løsning.

På TDC’s vegne vil jeg gerne beklage fejlen og de gener, det har måttet medføre.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Se original

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lars4970

I forbindelse med opdatering af udstyr, med lyd problemer på udenlandske kanaler, har der sneget sig en fejl ind i text-tv på kanalerne: SVT1, SVT2, ARD og ZDF.

Programudbyderen er klar over at der er et problem og arbejder på en løsning.

På TDC’s vegne vil jeg gerne beklage fejlen og de gener, det har måttet medføre.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Hej,

Tekst Tv på SVT2 virker stadig ikke korrekt. Når du taster side 100 ind får du side 101 etc.....

Mange sider er ikke muligt at tilgå.

Hvornår sker der noget? Glad mand

Hej lars4970, tak for dit indlæg.

Når vi tester tekst-TV på STV2, ser det umiddelbart ud til at passe. Har du flere eksempler på sider der ikke passer, eller virker det igen som det skal hos dig?
Hej,

Hvis du kigger på SVT1 side 100 og SVT2 side 100, så vil du se at det ikke er den samme side.

Samme med f.eks side 300.

Så desværre så er det ikke OK

Mvh

Lars

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

undskyld jeg blander mig, men SVT1 og SVT2 er heller ikke den samme kanal er det så ikke temlig naturligt at side 100 i deres text tv er forskellige DR1 og DR2 har jo heller ikke Samme Side 100

Hej,

Du må gerne blande dig, men de sidste 30 år har svt1 og svt2 haft samme tekst TV.

Alle SVT kanaler også, dem der ikke distribuerers af TDC benytter samme sider i tekst Tv

mvh

Lars

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der kan man bare se, nu ved jeg det, jeg ser ikke så meget TV og slet ikke svensk tv.

Hej,

Måske burde du se lidt mere Svensk Tv ? Meget glad mand

God dag

Hej igen

Du har et skarpt øje, lars4970 :-)

Vi har sammenlignet mod YouSee, hvor tekst-tv på STV1 og STV2 rigtigt nok er ens - fejlen er derfor blevet undersøgt, og er her til formiddag blevet rettet.

Tak for meldingen :-)

tak :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)