Svartider hos TDCs kundeservice?

• u_k
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har skrevet mails til jer den 7. januar og den 28. januar, men endnu fået svar.

Jeg har modtaget jeres mail, hvor I kvitterer for spørgsmålet. Hvor lang tid plejer I at være om at skrive et svar?

To: tdc@tdc.dk
Sent: Fri, January 28, 2011 9:58:29 AM
Subject: Basislinje er blevet overflødig - så stop venligst opkrævning af min
Jeg sendte nedenstående til jer for tre uger siden, men jeg har ikke hørt fra jer.----- -------------- ----
To: tdc@tdc.dk
Sent: Fri, January 7, 2011 1:25:05 PM
Subject: Basislinje er blevet overflødig - så stop venligst opkrævning af min

Jeg har fundet nedenstående spørgsmål/svar i forum på tdc.dk.     Jeg undrer mig over, at jeg fortsat betaler for en basislinje, når produktet ikke længere anvendes og i stedet er indkluderet i tdc's bredbåndsløsninger.     Jeg ser frem til at få det rettet, så jeg får godtgjort betaling for basislinjen siden denne ændring.
--------------------------    Udtrykket/begrebet "Bærelinje" bruges ikke mere. Bredbåndstelefoni er fremover inkluderet i TDC's bredbåndsløsninger og koster ikke noget, - eller rettere sagt, det koster ikke ekstra fordi det er inkluderet i pakken.

Du betaler heller ikke noget abonnement for telefondelen, men du skal naturligvis betale for samtalerne.

Jeg har fravalgt at have en fastnettelefon, så jeg har helt enkelt bare undladt at slutte en telefon til stikket, men muligheden har jeg ikke kunnet fravælge. Det er for så vidt også ligegyldigt når det ikke koster ekstra.

Mvh FN ;-)

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej u_k

Vi kan godt blive enige om, at det ikke er tilfredsstillende
svartid, når du ikke har fået svar endnu.

Det er et område, som har meget fokus og vi arbejder med at få gjort noget ved den.

Omkring dit spørgsmål, så er du nødt til at kontakte vores
Kundeservice. Da det handler om en abonnementsændring, kan der nemt komme
yderligere spørgsmål, derfor skal det håndteres via telefon.

Du kan se nummeret til kundeservice her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_fast

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin

Tak for dit svar.

Jeg kan ikke finde anden mailadresse til Kundeservice end tdc@tdc.dk, men jeg kan da godt skrive til dem igen. 

Til gengæld er der en henvisning til at stille spørgsmålet på tdc forum. Er det bare mig, eller bliver jeg sendt lidt i ring?

Jeg har en forventning om, at en televirksomhed kan læse og svare på en mail. Hvis der er andre på forum'et, der er interesseret i det, så følg med her. Jeg opdaterer, hvis eller når det nogensinde lykkes at få et svar. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)