Sv: TDC Play Android Applikation

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 329 kommentarer
Hej bare mig igen.

Det var Hurtig, jeg fandt 3 ting.

der mangler en søg knap, til os med tastetur, vi skal klikke på enter det er godt nok en lille ting men kan kå hend at blive et iratations moment.

sluk knappen er gemt for godt væk, og man kan ikke og mman kan ikke bruge "Tilbage knappen" som ved de fleste andre apps. man kan stadig minimere med at bruge "Menu" kanppen, eller hvad den nu hedder, men det er jo bare minimere og derfor lukker programmet ikke.

der er ikke nogen understøtelse af liggende visning, ikke at det gør så meget odover når jeg bruger mit tastetur som jo slåes ud til siden og så skal jeg læse teksten nedefra og op.[i]

men rigtig godt, og det er jo også kun en beta og et flot stykke arbejde, der i den grad kan bruges til noget fornuftig, og har et kæmpe potentiale.

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey miela1

takker for feedback. Det er altid med spænding at vi laver softlaunch. Dine betragtninger er relevante og  er bragt videre til teamet. Glæder os til at sende 1.1 versionen ud Glad humørikon

De bedste snart julehilsner

C

PS: Play hed UMAP - Unlimited Music All Platforms som projektnavn - og så var vejen ikke så langt til at blive puma

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Chriz.

Godt fundet på med et Anagram af et akronymBlinkende humørikon

hvis du ikke har gættet det er mit bruger navn er også et akronym bare en anden form for akronym, det står for Mikkel Eland, som er et navn jag bar for en 6-7 år siden inden jeg skifted til bage til Mikkel Bachmann. men jeg havde ikke tænkt på også at lave et Anagram, men nu fik du jo iden førstTrist humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Bogstav leg er aldrig for sent Glad humørikon Faldt over en kommentar på Andriod Market om streaming af musik filer: play application er ikke en streaming tjeneste. Så har du allerede hentet en sang via applikationen så bliver den næste gang afspillet fra mobilen. I version 1.1 vil det være tydeligere da det er muligt at bruge afspilleren off-line.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)