Surt opstød

Jeg er tidligere kunde i Telenor men har skiftet da jeg kunne få TDC igennem arbejdsgiver. Har været vandt til Wimp himlen hvor man kan streame musik fra et hvilken som helst medie med netadgang uanset om man er mobil- eller bredbåndskunde. Så kommer man så over i TDC-play helvede hvor intet virker og man skal have 17 profiler, downloade her og der, oplyse dit og dat. Lave om fra en fil til en anden. Problemer problemer og atter problemer.

Er jeg den eneste kunde som ikke er IT-minded og bare ønsker at tingene virker?

WOW hvor er det dårligt TDC.

PS: Det sure opstød kommer som følge af en LANG række dårlige oplevelser med dårlig information og tarvelige undskyldninger fra TDC. (og hvorfor er man så stadig kunde - man binder sig i et år når det bliver bestilt gennem arbejdsgiver og de 30 dages fortrydelsesret man har er gået inden man har fået sit produkt).

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil give dig ret meget hen af vejen.

Syndes det var et dårligt valg af TDC at prøve at udvikle deres egen platform, i stedet for at købe sig til noget der allerede virkede.

Man kan kun håbe at de snart får lavet en platform der hænger sammen og har en offentligt API, så man kan bruge det på ens anlæg, tv osv.

Vil dog sige at TDC på android virker meget bedre nu end fra starten af.

De mangler bare at redesigne den grimme og ubrugelige tdc play hjemmeside.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey begge

TDC Play var den første tjeneste af sin art, så der var ingen platforme eller rettigheder i 2008. Det er klart at man i bagkundskabens lys kunne have gjort nogen ting anderledes samt ville have satset på nogle andre platforme fra starten af. På samme måde som de restriktioner som TDC Play har i forhold til login - ja det er der også forhandlinger om, da der var strengere krav til at starte med.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)