Streaming virker ikke

Streaming virker ikke hos mig.

Jeg klikker på "Play"-ikonet og det pågældende nummer dukker op i et nyt vindue ("Streamin Player").

I Streaming Playeren klikker jeg på "Play"-ikonet udfor nummeret og der står "Henter musiknummer" (efterfulgt af en lille vente-animation) øverst i vinduet. Derfra sker der intet.

Jeg bruger Internet Explorer 9 og Windows 7 Pro Service Pack 1 (64-bit)

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej!

Som jeg kan forstå det, bruger du den indbyggede streaming i Play og ikke Windows Media Player.

Kan jeg få dig til at nulstille dine internet indstillinger i IE9, og forsøge igen? Dette gør du ved at klikke Funktioner - Internet indstillinger - Avanceret - Nulstil

Hvis det skulle være Windows Media Player streamingen der fejler, kan du prøve at finde hjælp på denne side: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=25194&type=help

Håber en af de to løsningsmuligheder er svaret, ellers er du meget velkommen til at skrive igen, med en lidt mere udddybende forklaring. Glad humørikon

Hilsen Alex

Du har ret i at det er Plays indbyggede streaming, jeg bruger. Jeg er ikke bekendt med at man kan streame direkte fra WMP (ret mig gerne, hvis jeg har overset noget). (jeg formoder vi er enige om, at der er forskel på at streame og at afspille).

At hente musik ned på computeren og afspille den i WMP fungerer fint.

Jeg har nulstillet browser-indstillingerne efter dine anvisninger, men det har ikke ændret noget.

Jeg kan ikke beskrive det ret meget bedre end i mit første indlæg. Men her er endnu et forsøg..

1) Jeg trykker på Play ikon ud for den sang, jeg vil afspille i TDC Play. (tool tip for ikonet siger: "Lyt til sangen")

2) Sangen dukker op i Plays "streaming player". Øverst i streaming player vinduet står der "TDC Play - Spiller nu", men der kommer ingen lyd, og intet tyder på at der afspilles noget.

3) Jeg trykker på Play ikonet ud for sangen i streaming player vinduet. Teksten øverst i streaming player vinduet ændres nu til "Henter musiknummer..." [en lille venteanimation, der drejer rundt]

4) Herefter sker der intet uanset hvor længe, jeg venter.

Der er fin Internetforbindelse, og jeg kan som nævnt sagtens downloade sangen og afspille den i WMP. Det vil bare være federe, hvis man kunne høre sangen inden man downloader den - men det er jo så det, der ikke virker for mig...

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hmm.. Det kunne tyde på en fejl i IE9, eller en af dens tilføjelsesprogrammer.

Prøv at gå ind på linket: tdc.dk/9288 og se om der er grønt flueben i alle punkter.

Det kan også være du har noget anti popup, der blokerer for streamingen.

Hvis intet virker, er sidste mulighed at ringe til TDC's hotline og fejlmelde dit login.

Jeg håber du finder en løsning!

Der er/var grønne punkter i samtlige rækker i opsætningstesten. Har intet pop-up-block udover det, der er standard i browseren (bruger faktisk kun Win7+IE til Play og intet andet, fordi I ikke understøtter Linux, så der er absolut intet installeret udover det browseren kommer med "fra fabrikken").

Det lader til at jeg har fundet kuren: at tilføje http://musik.tdconline.dk til "Trusted sites" (ved ikke hvad det hedder i danske termer) i browserens indstillinger. Dette fix, gør sjovt nok, at der slet ikke åbnes en "Streaming Player", men at musikken bare afspilles direkte.

Næh, jeg har ikke fundet kuren. Det snød mig før, at med tdconline.dk i trusted sites, så fik jeg slet ikke logget ind..

Og uden login, så fungerer streaming åbenbart på den måde at man blot hører et uddrag af sangen uden brug af "streaming playeren".

Så problemet med "Streaming playeren" eksisterer stadig Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P