streaming af TV signal til iPad/iPhone

• Deltager
  • 7 kommentarer
Efter at have kigget tråde igennem vedr TDC Play har jeg ikke fundet noget, der ligner min udfordring - Så derfor denne nye tråd:

Test af min wifi siger, at jeg har mere end 20 Mbit download. Alligevel opleves dagligt at TV signalet "fryser" på min iPad ( Air 2 og nyeste IOS). Ofte skal jeg helt ud af app-en, før jeg kan se lidt igen.

Det er der sikkert en god forklaring og løsning på ??

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej 27lfv

Jeg vil foreslå dig at kigge på denne guide. Selvom den måler 20 mbit, så kan det godt ske, at der er lidt forstyrrelser på det trådløse, og det kan skabe problemer.

Sådan skifter du trådløs kanal

Håber det hjælper dig lidt videre Glad humørikon

Hej Stefan.

Tak for dit svar og dit forslag. Det med kanalskift burde jeg have tænkt på selv inden jeg skrev.

Jeg har testet på 2.4 GHz båndet som min iPad kører på ( nogle aps kan ikke afvikles på 5 GHz båndet.

Ttesten jeg har hørt viser, at jeg som den eneste kører på kanal 11 ( og at mange kører å kanal 7), så kanal 11 kan vel næppe være overbelastet.

Mvh 27 lfv

Hej Stefan.

DEt er et udmærket forslag - at kigge på evt belastning af kanalen, jeg kører på, med efter at have testet som beskrevet kan jeg desværre konkludere at 1) jeg bruger som den eneste i mit område kanal 11, og 2) jeg har stadig problemet.

Mvh 27lfv

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P