Streaming til musikanlæg

Hvorfor mon jeg ikke kan afspille de downloadede filer på mit musikanlæg via streaming fra min PC'er til anlægget?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg regner med at det er musik hented på TDC play.Blinkende humørikon

Jeg vil lige høre hvilket musik anlæg du har, der kan nemlig være mange grunde til at du ikke kan streame musik til dit anlæg, den mest sansynlige er at dit anlæg ikke kan afspille musik beskyttet med DRM licens, det er der ikke noget du kan gøre ved, men det kan jo også være ef af de ting som kan gøres noget ved.

så hvis du gider at skrive hvilket anlæg du har, hvilket styresystem du bruger, og hvilken MediaServer du bruger.

Hej

Tak for hurtig reaktion.

Jeg har et SONY-anlæg CMT-MX750Ni og bruger Media Player 12 som server.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

ud fra de Spec's jeg kan finde på dit anlæg, er der 2 problemer,

den første der står ikke noget om at den kan spille WMA filer som musik fra play består af(ikke for at sige den ikke kan, jeg kan bare ikke finde at dan kan spille andet end MP3)

det andet problem er at den ikke kan håndtere Microsoft DRM(wma drm) det er desvære også den DRM beskyttelse TDC bruger.

det er de ting der gør at du ikke kan streame din musik, som er hented fra TDC play.

så jeg må desvære sige at den ikke kan steame den musik du vil spille. vil du tilgændgæld have en afspiller der kan, vil jeg anbefale at du køber den i TDC butik da alle de afspillere de har er kompeltibel med afspilling af musik fra play.

Tak for svaret.

Mærkeligt, at SONY sælger et anlæg, der ikke kan afspille disse filer. Det må da være ganske almindeligt her i Danmark.

Hvilket anlæg hos TDV vil du anbefale?

Omdømme 3

Hej,

Det er lidt svært, for vi har jo alle sammen vores usik smag, og det musik anlæg skal jo være god til det du gerne vil høre.

jeg vil derfor anbefale at du tager din ønglings musik med når du går ud, og så må du lytte dig frem.

jeg vil også sige at finder du ikke det musik anlæg du vil have i TDC butik, har du også den mulighed at gå i ex Fona. her er det viktig at du oplyser kunde expedienten at du skal have et andlæg der kan håndtere DRM beskyttet filer, og at det også skal kunne afspille dem. der udover skal det andlæg du vælger selvfølig have mulighed for at tilslutte den til netværket.

Hej igen.

Du skal ha' mange tak for hjælpen.

Jeg vil nu kontakte SONY-Center, fordi jeg føler mig lidt taget ved næsen.

Sælgeren fik at vide, at jeg wownloader musik fra TDC-Play, og jeg troede selvfølgelig så, at musikken kunne streames til anlægget.

Er der måde, man kan konvertere filerne til et format, der kan afspilles på apparatet?

Omdømme 3

Hej,

Ja det synes jeg du skal gøre.

ja der er en måde hvor du kan konvetere musik så du kan spille det med det er strafbart, og jeg hværken må eller vil fortælle dig om det her på forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)