Streaming af TDC play via en Apple Airport Express

Jeg har lige downloaded TDC play og kan nu afspille musik via min MAC. Hvorledes får jeg musikken streamet via min airport Express, således at lyden kommer ud af musik anlæggets højttalere, i stedet for ud af computerens højttalere? 

Pft. /Thomas

9 Kommentarer

Nu er det sådan der ikke er lavet et decideret program til at få TDC play til at virke på en Mac, men hvis du vælger og streame musikken fra TDC play, så vil jeg anbefale du får fingrene i et program som hedder AirFoil, det kan bruges til at få alle programmer på en mac til at bruge AirPlay.

Her er et link til programmet AirFoil

http://www.rogueamoeba.com/airfoil/

Håber dette svar hjælper dig lidt videre.

Venlig hilsen

Jesper

Mange mange tak Jesper, super godt program. Der er jo streaming muligheder på kryds og tværs nu i huset! 

Bortset fra det koster 25 USD

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Check tdc.dk/playiphone:

Q: Kan jeg bruge Airplay på TDC Play iPhone App'en?
A
: Ja, men den er ikke indbygget. Det du gør er, at åbne TDC Play app'en og afspille et nummer. Derefter dobbelklikker du på iPhone knappen (den fysiske på iPhone) og slider to gange til højre. Så vil AirPlay ikonet fremtræde ved siden af lydstyrken, hvis du er på et netværk der understøtter Airplay.

DBH

C

Chriz, det var nu ikke lige det denne tråd handlede om, det er at afspille TDC play via AirPlay fra en mac og ikke en iPhone

mvh 

Mikkel 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Sorry... note2self: multitasking er ikke godt Glad humørikon

Det er helt rigtigt at det koster penge det program som jeg henviste til.

Der findes sikkert gratis alternativer, men jeg henviste til det program, da jeg selv bruger det, og dermed ved at det virker.

Men lav evt en google søgning på "Airfoil alternativer", det skulle undre mig om der ikke er nogle gratis programmer der ude et sted som kan det samme. Det er bare at lede efter dem Glad humørikon

God jagt Glad humørikon

Har fundet ud af at man via airfoil kan sende musikken til ens telefon gennem airfoil speakers. Dog kræver det også at man har airfoil speakers app'en. Det giver så en muligheden for at høre musikken trådløst rundt i huset på mobilen... fikst synes jeg! 

mvh 

Mikkel

Hej med jer...

Hvordan får man Play til at ligge som et valg i AIRFOIL?

Mvh Claus Hvass

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P