Streaming af TDC play musik til Anlæg

Hej.

Jeg har købt en helt ny musik streamer via Hifi klubben, en NAD C446. Den kan så at sige spille alle musik formater som jeg har liggende på min pc. Dvs mp3 filer og diverse cd'er som er kopieret via windows media player.

Men musik som jeg henter via TDC play kan ikke afspilles. Dvs det virker fint på computeren igennem windows media player men når jeg vil streame TDC filerne til anlægget (dette gøres igennem routeren som anlægget også er tilsluttet) så kommer der følgende fejl meddelse:

"enheden kan ikke kontrolleres"

HRESULT: 0x80040369

UPnP-fejl: 705

Jeg gætter på at det er DRM beskyttelsen men forstår ikke hvorfor den skal afholde mig fra at spille musik der er købt og betalt via mit tdc abonnement. Jeg kan jo afspille alle andre musik filer jeg har liggende.

Mvh en frustreret TDC kunde

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Gehenna

DRM kan desværre IKKE overføres til Streaming. Derfor kan din NAD IKKE afspille den musik du henter via PLAY. Afspiller programmet på din PC har tilladelse til at afspille musikken, men der følger ikke en tilladelse til at streame det. Filerne er smipelthen "mærket" til kun at måtte spille på den maskine det er hentet. (Eller rettere det program du afspiller det med...) Der nok ingen muligheder for at streame din PLAY til NAD'en uden en seperat funktion til at streame direkte fra Play. Men hvis du læser anmeldelsen her: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5701&zoneid=5 kan du til sidst, under specielle begrænsninger læse:

–ingen tilgængelige online-musiktjenester (f.eks. WiMP/Spotify/Play)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)