streaming af TDC play

Hej.

Jeg har været stor forbruger af jeres streaming tjeneste, stort set hver dag på jobbet hører jeg musik.

Men efter i har lavet de seneste ændringer virker det ikke mere.

Jeg får beskeden: "Streaming af TDC musik kan kun ske i Danmark"

Jeg arbejder for et stort internationalt IT firma og vi får derfor vores IP, DNS osv.. fra Tyskland.
 dvs.. selvom jeg sidder i Risskov Århus, tror TDC Play jeg sidder udenfor Danmark og jeg kan derfor ikke lytte til musikken mere....

Har i planer om at fixe dette, er der en work-around eller er det bare ærgeligt?

Mvh Søren

10 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej callisen,

Dejligt at høre, at du bruger (eller har brugt!) det nye Play Glad humørikon

Det er en interessant problemstilling - jeg vil gerne undersøge, om vi kan finde ud af en løsning, eller i det mindste en workaround. Det betyder, at jeg skal have fat i nogle ret travle mennesker, så det kan godt være, at der går et par dage inden jeg har et svar til dig. Stay tuned!

/Ulf

Omdømme 3

Og hej igen,

Vi har ikke en decideret løsning, men jeg har fået tilsendt følgende forslag til workaround:

- Benyt en bærbar som ikke bruger VPN – så skal du bare have en forbindelse ala mobil bredbånd.

- Hvis du har en smartphone, kan du downloade TDC Play app’en og logge ind på den – du skal bare være opmærksom på hans dataforbrug, hvis ikke du er TDC-kunde på dit mobilabonnement.

Håber det kan bruges!

/Ulf

Tak. Det er desværre ikke nogle løsninger jeg kan bruge på min arbejdsplads

Omdømme 3

Hej igen,

Øv - det er jeg ked af at høre. Nu er problematikken i hvert fald rejst overfor udviklerne, og hvis vi ændrer på IP-filtreringen skal jeg nok vende tilbage!

/Ulf

Hej,

Jeg har samme problem, som jeg også bragte op i en anden tråd. Jeg sidder i København, også ifølge http://www.ip-tracker.org/, men alligevel får jeg fejlen at streaming kun kan ske i Danmark :-(  

Håber I finder en løsning snart!

Jeg har samme problem! Bor på en kostskole i Vejle og jeg plejer at kunne høre musik, men det sidste år har TDC sagt jeg ikke bor i Danmark. Ip tracker siger også jeg befinder mig i danmark så jeg fatter hat! Håber i løser problemet snart, jeg er træt af at ikke kunne høre musik!

Samme problem her. Sidder på Aalborg Lufthavns trådløse net med en dansk IP adresse og får beskeden

• Streaming af TDC Music kan kun ske i Danmark.Det er simpelthen for sølle.
Samme problem her Trist humørikon - arbejdes der på en løsning????

Så er der vel nogle ISP'er, som ikke har styr på tingene?

Jeg kan se det er en gammel problemstilling, men åbenbart stadig et generelt problem?

Jeg sidder i København. Bruger ikke VPN. http://www.ip-tracker.org kan se jeg er i København. Men jeg får "Streaming af TDC Music kan kun ske i Danmark"

Er der virkelig ikke en løsning?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P