Streaming player

Jeg kan sagtens lave mine playlister, men hvorfor kan jeg ikke afspille dem?? Når Streaming player kommer op, kan jeg simpelthen ikke trykke PLAY??? Nogen foreslag??? Tak :-)

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej silje

Kan du afspille de enkelte tracks? Klik ud for det enkelte nummer - hvis der ikke er et individuelt afspilningsikon, er det fordi værket ikke er stillet til rådighed som enkelte streams.

Dvs. så skal man i stedet downloade hele albummet, og afspille det fra computeren.

Det kan også være et firewall problem - Og jeg har også set, at firefox nogle gange er afskåret fra streams, af en eller anden grund.

Jeg håber noget af ovenstående kan hjælpe dig.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Jeg har selv samme problem som Silje. Eter ny at have arbejdet med de forslag med licenser som er skrevet på jeres hjemmeside, står jeg stadig med et problem - nemlig at sangene lægges over i TDC Play streaming player hvorefter alt ophører. Hver gang du klikker på play knappen, starter den op med at hente musikken skriver den. Herefter ender vi så samme sted som vi startede.

Tidligere har jeg ikke oplevet dette problem så jeg håber du kan hjælpe, da styressytem og Mediaplayer er det samme.

Mvh

Henrik

Hej Ryttergård

Umiddelbart giver dit svar ikke mening - der står ihvertfald ikke noget på min skærm udover sv: streaming player :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Woodoo skrev:

Hej Rasmus

Jeg har selv samme problem som Silje. Eter ny at have arbejdet med de forslag med licenser som er skrevet på jeres hjemmeside, står jeg stadig med et problem - nemlig at sangene lægges over i TDC Play streaming player hvorefter alt ophører. Hver gang du klikker på play knappen, starter den op med at hente musikken skriver den. Herefter ender vi så samme sted som vi startede.

Tidligere har jeg ikke oplevet dette problem så jeg håber du kan hjælpe, da styressytem og Mediaplayer er det samme.

Mvh

Henrik

Hej Henrik

Hvis du stadig oplever problemer med at streame musikken, kunne det lyde som om det er denne løsning du skal benytte:

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=28220&type=help

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)