streaming på play

• FHB
  • 0 kommentarer
Nu har jeg i snart en uge haft problemer med at streame. Ringede til support for et par dage siden, hvor de var helt uforstående overfor mit problem. Har rodet rundt på tdc-siderne for at finde info. Det findes ikke. Man erfarer først, at man ikke er alene om at have streaming-problemer når man går ind på dette forum. det er bare ikke godt nok tdc! Hvis dette problem ikke bliver løst inden alt for længe, må man se sig om efter andre udbydere, der kan tilbyde billige bredbånd.

2 Kommentarer

Hej FHB

Tak for dit spørgsmål på TDC Kunde til Kunde forum.

I øjeblikket oplever vi desværre periodiske problemer med streaming på TDC PLAY. Vores teknikere arbejder på at identificere og løse fejlen netop nu. Vi beklager meget.

Venlig hilsen

Mads

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey FHB

Jeg skal beklage hvis du ikke har følt dig hørt hos Kundeservice. Det er vores første kontakt med vores brugere, så det bliver taget meget seriøst, når der bliver meldt fejl ind. Denne fejl har den karakter at den er periodisk, så den rammer ikke alle, den rammer ikke hele tiden og den har derfor været svær at diagnostisere da den ikke kunne genskabes hver gang hvilket gør at den i den interne fejlretning har været rundt i mange afkroge.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)