Svar

Streaming nede - igen??

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har nu i næsten 24 timer ikke fået streaming til at virke - uanset om det er i firefox, explorer eller chrome.

Hvad sker der?

icon

Bedste svar af Chriz 22 februar 2011, 14:46

hey tinka

det er korrekt at der er periodiske fejl på streaming. Der bliver arbejdet på at finde fejlen og en løsning.

Skriver så snart der er nyt i sagen

DBH

C

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey tinka

det er korrekt at der er periodiske fejl på streaming. Der bliver arbejdet på at finde fejlen og en løsning.

Skriver så snart der er nyt i sagen

DBH

C

Og streming er tilsyneladende stadig nede. Efterhånden ret belastende!

Har oprettet en bruger for at konstatere at dette åbenbart er et kendt problem. Det virker pt hverken i Firefox eller Safari på Mac.

Samme problem her. Streamningen er også nede hos mig. Problemet er eskaleret her igennem januar måned, og i øjeblikket må jeg vente/eller overhovedet ikke få noget musik igennem i stramingen. Jeg kan godt downloade musikken og spille filerne (vel og mærke hvis det er en win7 computer) I XP får jeg Script-fejl - men det er trods alt federe at man kan streame musikken - så den ikke fylder på ens harddisk.

Nå, men nu har jeg prøvet at resette TDC's router (den nye model - var meget mere tilfreds da jeg havde det gamle gateway modem) - men men... resettningen var ingenlunde tilfredstillende - stadig springende eller ingen streaming i musikken. Har talt med TDC's teknikere om problemet og de foreslog det med reset. ja, udført... uden held... Trist humørikon  ...

Umiddebart vil jeg tro at TDC er ved at løbe tør på bredbåndskapacitet til alle de nye kunder som efterhånden (lige som "vi andre") sidder og lytter til musik i ferierne og i aftenstunden, og at det er derfor at vi alle iøjeblikket sidder fribirlsk og venter på "hul igennem" til TDC-play.

Har samme problem - og fair nok at man kan have tekniske problemer. Men hvad der irriterer mig er at man skal herind i forummet og rode rundt, for at finde ud af at der er tale om et kendt problem. Når der er sådan et problem ville det klæde TDC at sætte det på forsiden af play-siden.

Ja, jeg er åbenbart ikke alene med det problem. TDC vil eller kan måske ikke komme med et ordentligt svar på, hvorfor de ikke kan få det til at fungere.

Det er uhørt dårligt service - og de bruger ellers alle midler til at reklamere for det.

Eneste løsning er måske at oprette en facebook-klageside - eller gå via Trustpilot.dk

KOM NU TDC - vi er Jeres kunder, men I kender åbenbart ikke til kundepleje!!!!!!!!!!

Omdømme 2

Først og fremmest tak for jeres tilbagemeldinger. Fejl i Play streaming er meldt ud på info-siden sammen med den øvrige driftinformation. Jeres kritik er taget til efterretning. Vi kan se at det ikke er en gennemgående fejl. Den rammer sporadisk og ikke konsekvent på adgangspunkter eller indhold. Derfor er det en balancegang mellem at informere og overinformere.

DBH

C

Tak for svar - hvor finder man info-siden.

Jeg oplever  ofte i denne tid, at streaming pludselig spiller en eller to melodier - og går så i stå igen.

Det kan godt være, at fejlen er sporadisk - men så er den på alle tider af døgnet og uanset hvilken ugedag det er.

Jeg oplever den som gennemgående og uanset hvilken kunstner, jeg vælger. Jeg har nemlig prøvet af, om det var nogle bestemte kunstnere - og det har det ikke været. Er Play bare blevet  for populært?

Ja tinka - Helt enig - hvor er den side?

" Fejl i Play streaming er meldt ud på info-siden sammen med den øvrige driftinformation."

Jeg kan kun finde denne: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/ og hvor er det så lige at Play hører hjemme, eller er det en helt anden side. Overrasket humørikon

Omdømme 2

Driftsinfo om Play vil være at finde på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/category.php?f=7 

Fejlretningen er stadigvæk i gang, så det er en fejl at skiltet er taget ned. Det bliver rettet nu. Tak for at gøre os opmærksom på det.

DBH

C

Kære Chriz

Vi er mange, som er rigtig glade for, at fejlretningen stadig er i gang. Kunne I være så venlige at informere, hvorfor fejlen opstår - og en tidshorisont på, hvornår I regner med at være oppe at køre igen.

Nu har det jo ikke kørt i ugevis....

PS. Det er jo totalt til grin at henvise til en side, hvor der .... ikke står noget!

Jeg har også haft dette problem den sidste uges tid, men tilsyneladende kun på min Mac... det streamer fint nok på PC'en, desværre bruger jeg den aldrig, da den står i kælderen.

Omdømme 2

Play Streaming er tilbage med fuld maskinkraft igen.

@Tinka: jeps det er en klassiker. Der har været info på interne kanaler siden vi bad om det. Det kom bare ikke eksternt. Den fejl sker kun én gang. De sociale medier (forum, facebook og twitter) er langt hurtigere til at nå ud til vores brugere.

Forårshilsen

C

Meget glad humørikon Takker - vi kan så håbe på et streamings-frit forår.

Håber udviklingspumaen har fået hvæsset kløerne og klar til større åbenhed. For fanden det er jo et godt produkt.

Mvh

René

Omdømme 2

Hey René

Det bliver et fantastisk forår og dine roser bliver sendt videre til teamet bag som har knoklet for at finde nålen i høstakken. Er der en nål eller er det magneten der er rusten?

Jeg tror på at det gavner alle at der kommer udmeldinger på alle de kommunikationsplatforme der er til rådighed. Dét er taget til efterretning.

Puma (lettere brugt)

Jeg har nu stadig problemer med det. Hver gang jeg vil streame en sang står der godt nok den kontakter serveren, men så sker der heller ikke mere... Har prøvet i forskelle browsere, slettet cookies osv. osv., intet hjælper.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)