Streaming af musik fra TDC Play til musikanlæg

• fjo
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg kan ikke streame musik fra TDC Play til mit musikanlæg. Som indgang til musikanlægget har jeg koblet en IRC receiver på, som jeg hidtil har streamet musik fra min computer. Når jeg vælger fildeling på min Samsung SIII mini (GT-I8190) giver den lyd fra sig og jeg kan i MusicPlayer på IRC konstatere, at GT-I8190 er koblet på.

På SIII mini er der vist UPnP i tilladte enheder, hvilket også står på IRC Music Player nederste linie.

Jeg går derfor ud fra, at de har kontakt med hinanden. Når jeg imidlertid på SIII mini under TDC Play vil "Afspille til" kan jeg ikke søge og finde andre enherder end GT-I8190. NB WiFi er slået til.

Mvh

Flemming

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Fjo,

Lige i skrivende stund understøtter vi ikke streaming af musik til musikænlæg, men det har længe været et ønske både fra kunder og kollegaer. Du kan følge med i den lange tråd her: /t5/TDC-Play/Sonos-Streaming-fra-TDC-Play/td-p/4026

Denne tråd nævner Sonos specifikt, men som du kan se i mit svar på side 5, så ønsker vi at gøre det muligt på så mange musikanlæg som mulig. Hold øje med den tråd der for opdateringer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)