Svar

Streame trådløst fra PC til anlæg

Har set der har været flere indlæg om spørgsmålet, men ingen brugbar løsning for mig. Jeg bruger WMP 12 og kan godt streame købt musik fra TDCplay til mit stereoanlæg via min linksys receiver, men ikke det jeg "låner". Kan afspille det på PC'en uden problemer også med WMP.  

Har nogen en brugbar løsning?

icon

Bedste svar af Ulf 16 februar 2012, 08:23

Hej igen,

Bum bum. Jeg har lige været på Google, og så vidt jeg kan se (og forstå på din post), så er det selve Cisco-Linksys-enheden, der foretager afspilningen?

Hvis det er tilfældet, så er det derfor det ikke virker, da Play-numrene pinedød skal afspilles af en player (og endda helst WMP), der kan håndtere DRM-beskyttet musik vha. et login. 

Du må sige til, hvis jeg har misforstået dit set-up Glad humørikon

Hilsen Ulf

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jj999,

Det kommer lidt an på hvordan streamingen fungerer - er det via WiFi eller Bluetooth, eller noget helt tredje? Kan du evt. skrive et modelnummer på din Linksys? Glad humørikon

Hilsen Ulf

Hej Ulf

Jeg kører via min router til en Linksys model Cisco player, hvis det er til nogen hjælp, men jeg tror problemet er, at i beskytter filerne på den musik jeg downloader til min PC. Det sker ikke på den musik jeg køber som mp3 filer.

mvh/Jan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Bum bum. Jeg har lige været på Google, og så vidt jeg kan se (og forstå på din post), så er det selve Cisco-Linksys-enheden, der foretager afspilningen?

Hvis det er tilfældet, så er det derfor det ikke virker, da Play-numrene pinedød skal afspilles af en player (og endda helst WMP), der kan håndtere DRM-beskyttet musik vha. et login. 

Du må sige til, hvis jeg har misforstået dit set-up Glad humørikon

Hilsen Ulf

Hej Ulf

Nej, du har ikke misforstået noget. Det må jeg så leve med. Tak for hjælpen.

mvh/Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P