Streame fra PC til anlæg via Apple AirPort Express

Airort er installeret og tilføjet det det trådløse netværk. Lyden er på PC men der er kun en brumme-lyd i højtalerne!!

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Velkommen til forum.

Jeg kan ikke svar på dit spørsmål, da jeg ikke ved noget om Apple, men for at andre kan have en mulighed for at give dig et godt svar, ville det være en god ide at, skrive hvilket  'anlæg' du bruger.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan slutte et stereoanlæg (med forstærker) eller aktive højtalere med et stereo-minijackstik til Expressen. Du kan altså ikke f.eks bruge den slags højtalere man anslutter til en computer. Så kan du streame iTunes-musik til Expressen. Vælg til hvilke højtalere fra iTunes fra symbolet længst ned i højre hjørne. Hvis du vil streame fra Windows Media Player eller TDC Play, vil jeg mene at du skal have yderligere et airstream-program på din PC. Mvh
Det er et B&O BeoSound 3200 

hvad er det for et airstream-program der omtales?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, altså iTunes har indbygget airplay, og da du ikke skriver fra hvilket program du vil streame fra, prøver jeg at forklare, at du bliver nød til at have et program der kan.

Jeg mener nu ikke, at det er indbygget i Windows Media Player og heller ikke fra TDC Play´s browser.

En iPhone kan klare det, men hvis du forestiller dig, at køre Airplay fra din PC via Express, er du nød til at have et program der kan, f.eks iTunes. Men da iTunes ikke kan afspille TDC´s DRM-beskyttede WMA-filer, bliver du nok nød til at afspille fra Windows Media Player.

Et program som f.eks. Airfoil, burde kunne klare airplay fra din PC.

http://www.rogueamoeba.com/airfoil/windows/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P