"straf" for at være viasat kunde?

Hejsa,

min kone og jeg ønsker at skifte til TDC Hometrio-- inkl. visatpakken. P.t. er vi viasat kunder, men har TDC home duo (bredbånd). Jeg kan se, at eftersom jeg er nuværende viasat kunde, kan jeg ikke få viasat pakken til 199 pr md., men i stedet for til 287 pr md. Hvad er grunden til dette? Det er immervæk godt 100 kr mere om måneden, jeg skal slippe?

MVH

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej elm0e og velkommen.

Da jeg selv havde Viasat, inden jeg skiftede til HomeTrio, stod jeg i samme problem med de 287,- pr mnd.

Såfremt man læser de små bogstaver i bunden af annoncen, står der, at tilbuddet kun gælder kunder, som ikke har haft Viasat indenfor de sidste 6 måneder - dette er grunden til, at man - som i står lige nu, og som jeg gjorde for 1 år siden - skal betale de 287.- kr.

Citat:   Tilbuddet forudsætter at man ikke har været viasat kunde de seneste 6 mdr. Citat slut.

Tjek her nede i bunden efter PS: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_ht

Håber, at dette forklarer nok, ellers spørg blot igen.

Mvh

MacGyver

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Tror ikke det er TDC der giver rabat på Viasat pakken men Viasat selv og derfor må man ikke have været kunde hos dem før "6 måneder". Kan ikke se hvad forrretnings ideen skulle være for TDC i dette tilfælde.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis vi ser på, hvorledes Viasat altid har kommet med rabatter, og det mange gange - samt lavere hver gang. Dog - hvis der tjekkes på Viasat, kører de også med tilbud for tiden.

Et kort gæt kunne jo evt være pga. boksekampen mellem Brian Nielsen og Evander Holyfield - at de prøver at få så mange som muligt til at tegne abonnement for at se den...nogle skal nok hoppe på det.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

rigtig nok men den kan man jo leje inde i TDC film uden at have Viasat. Men godt salgsagumment korrekt.

Den primære grund for, at Viasat ikke vil tilbyde deres produkt til spot-pris er at det involverer de mister en kunde. Deres kunde portefølje vil de selvfølgelig ikke miste, så derfor tilbydes der ikke kampagnepriser til deres egne kunder. Jeg er sikker på at TDC også har prøvet at få TV3, 3+ og TV3 Puls over i Familiepakken mangen gang uden succes, da det her er Viasats guldæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)