større mailboks

Hej...jeg har fået at vide at jeg kan udvide min mailboks fra 5 MB til 10 MB, men mangler lidt hjælp til det ...kan nogen hjælpe ?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kjaeger

Her er et link til hvordan du udvider din mailboks.

Se link:  http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=10931

hilsen Bente

ikke fra 5MB, en sådan lyder som de tidligere mulige oprettet gratis mail hos TDC. Disse kan ikke udvides, det er kun os betalende brugere såvidt vides Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Julenissen

Jeg er lidt på herrens mark her, min webmail er på 1GB og den har jeg selv udvidet på et tidspunkt, ganske gratis, så det med fra 5 MB til 10 MB kan jeg ikke lige kringle.Overrasket humørikon

Har du en forklaring.Blinkende humørikon

hilsen Bente

ps. går ud fra at det er webmail der menes.

tidligere kunne man oprette en gratis mail hos TDC, en sådan kan ikke længere oprettes. Men de eksisterende kan forsat benyttes, dog kun via webmail og de har maks plads til 5MB post. Disse kan ikek udvides efter min mening. Det er kun postkasser tilknyttet et betalende produkt hos TDC, der kan udvides, sådanne er typisk på 10MB, som udgangspunkt, som jeg husker det. Disse kan gratis udvides til 1GB idag, selv om al information er vist som det tidligere 250MB, men her er TDC måske bare bagefter med at rette online informationer op Meget glad humørikon

kjaeger skrev:
Hej...jeg har fået at vide at jeg kan udvide min mailboks fra 5 MB til 10 MB, men mangler lidt hjælp til det ...kan nogen hjælpe ?

Hej Kjaeger

Det kunne tyde på at JuleNissen har ret i at det er en gammel mailbox fra  dengang det hed freemail. Den mener jeg ikke du kan udvide. 

Hvis det er en freemail, har du lidt småtravlt. TDC er ved at afvikle alle de gamle freemail-konto og det varer ikke længe før turen også kommer til dig. TDC har sendt mails ud til dem der bruger fremail, om at deres mailadresse skal tilknyttes deres bredbånd. Derfor hvis det er en freemail, skal du ringe til TDC. HVis du ikke har bredbånd ved tdc, kan du købe din freemail for 29 kr pr. måned. 

Du kan læse mere her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068 

Eller er det Mobilt bredbånd du har?  Jeg ved at der er begrænsninger på det, men ikke lige hvad.

redigeret tilført:

hov Julenissen og jeg skrev på en gang Humørikon griner højt og ja - de må være håbløst bagefter, hvilket jeg synes må være frustrerende for de kunder der ser de sider.. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Du skulle gerne have fået en mail om dette?

Hvis du ikke har fået den email, vil jeg råde dig til at kontakte vores Hotline. Du finder kontaktinformationer på www.tdc.dk/kontakt

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P