STOR ros til TDC

Hejsa.

Normalt hører man kun om de dårlige ting, men jeg har en solstråle historie...

Jeg skrev mig på venteliste til en Iphone4 som så mange andre.

Den blev bestilt og jeg ventede og ventede..... Så ringede jeg til TDC for at høre om hvad status var.

Jeg talte med en rigtig sød medarbejder, Marianne A. som sagde at den var på vej. Jeg væbnede mig med tålmodighed.

I går fik jeg så mobilen, og susede i en TDC butik efter et micro simkort. Jeg fik det med det samme og måtte vente til det blev aktiveret.

Jeg kontaktede Marianne i dag for at høre om hvornår det skete.

Hun fortalte mig at hun lige ville kigge på det og jeg skulle tænde og skulle min mobil et par gange.

Der gik ikke lang tid før det virkede....

Der er meget mere at fortælle i sagen, men for det ikke bliver til en hel roman, så vil jeg bare kort fortælle at TDC har ydet mig en meget stor service. Større end hvad man normalt forventer....

Så TAK Marianne, og TDC. Jeg vil fortsat være en glad og tilfreds TDC kunde [i])

Håber dem fra TDC vil viderebringe denne ros til rette vedkommende, da hun fortjener det.

På TDCs hjemmeside er der kun en formular til at skrive klager i.....

Mvh

Lone

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

En god historie for de er nu flinke dem inde ved TDC så os med TDC kan være meget gladeMeget glad humørikon

Der er vist ikke mange andre større firmaer, der tør etablere et debatforum. Det er et enestående initiativ som burde danne skole for andre virksomheder.

www.trustpilot.dk kan man se forbrugeres anmeldelser af virksomheder, også TDC. En stor virksomhed med mange kunder må nødvendigvis også få nogle svipsere.

og det er somme tider lidt trist at det kun er de negative ting man hører.

Skulle man få indlæg der i høj grad er off-topic eller har spammer karakter, vil jeg anbefale at man laver en sektion der hedder "FRAKLIP". Så øver man ikke censur men laver en redaktionel vurdering, og det er det man har reaktioner til :-) Se mere på http://censurrapporten.tripod.com/

Med venlig hilsen

Per Eggertsen

Tlf. 38102230

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8