Svar

Stavekontrol til TDC mail

Kære alle sammen!

Skriver fordi min mor frygtelig gerne vil have stavekontrol på sin TDC mail [i]

Når jeg skriver en mail, kan jeg trykke på "skift til tekst-editor" og så dukker der en masse fine røde streger op. Men det sker ikke, når min mor gør det på hendes mail?

Det skal lige siges, at hun kun har prøvet sin mail på sin com og jeg kun min mail på min com.

Alternativt kan man jo kopiere det ind i et worddokument, men hun er ikke just en haj til computere. Håber der er nogen, der kan hjælpe mig (og min mor) lidt med at give hende lidt stavekontrol! [i]

/Louise Liberty

icon

Bedste svar af FN1 3 februar 2011, 13:38

Muligheden for stavekontrol findes helt enkelt ikke på TDC mail.

Den røde understregning i tekst-ditoren er ikke meget bevendt. Den fortæller kun at ordet sandsynligvis er forkert stavet, men kommer ikke med nogen forslag til den korrekte stavemåde.

Din mor ville sikkert have glæde af en rigtig mailclient (Mailprogram), som eksempelvis Windows Live Mail.

(Find det ved hjælp af Google)

Mvh FN ;-)

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Muligheden for stavekontrol findes helt enkelt ikke på TDC mail.

Den røde understregning i tekst-ditoren er ikke meget bevendt. Den fortæller kun at ordet sandsynligvis er forkert stavet, men kommer ikke med nogen forslag til den korrekte stavemåde.

Din mor ville sikkert have glæde af en rigtig mailclient (Mailprogram), som eksempelvis Windows Live Mail.

(Find det ved hjælp af Google)

Mvh FN ;-)

Hej Loise

Du kan finde Windows live mail - linkene herunder:

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold - Fundet af Jesper TDC Forum
Mange tak for hjælpen!

Det skal da prøves Meget glad humørikon

Hvor finder man den dersens "skift til tekst editor" ?

mvh

hph

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)