Svar

Stavekontrol

• Bruger
  • 20 kommentarer
Ved nogen om der findes en dansk stave kontrol til Windows mail?????[i]

icon

Bedste svar af Jesper12 3 november 2010, 15:26

Hej igen Erik

Ja det er noget mystisk. Men hvor om andet er, så kan vi glæde os over at programmet faktisk er ganske godt i sig selv (synes jeg).

Men du kan evt. prøve at google problemstillingen. Jeg stødte på flere rigtig gode alternativer på andre forums.

Held og lykke med det og fortsat rigtig god dag. :-)

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Erikj

Tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig.

Hvis min hukommelse ikke tager meget fejl, så mener jeg, at det faktisk ikke er muligt at få dansk stavekontrol til Windows Mail i Windows Vista. Jeg har også skulle gøre brug af det, men har ingen løsning kunne finde. Desværre.

Hvis der er andre som ligger inde med modstridende oplysninger, hører vi gladelig fra jer :-)

Hej Jesper.

Tak for dit svar jeg tror du har ret.. Det er egentlig utroligt, at at det er muligt at sælge et et mail program uden stavekontrol.Men jeg må vel se mig om efter et andet program.

Tak for hjælpen..

Erik

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen Erik

Ja det er noget mystisk. Men hvor om andet er, så kan vi glæde os over at programmet faktisk er ganske godt i sig selv (synes jeg).

Men du kan evt. prøve at google problemstillingen. Jeg stødte på flere rigtig gode alternativer på andre forums.

Held og lykke med det og fortsat rigtig god dag. :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg faldt over dette - prøv dette link:http://peter.mpbrun.dk/20080513/f-dansk-stavekontrol-i-windows-live-mail/

Bare en skam det ikke kan bruges i Vista's Windows Mail

Men held og lykke Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)