Svar

Static ip adresse skift

Jeg har et par problemer. Derfor skal jeg have skiftet min static ip adresse er dette muligt.

icon

Bedste svar af DiscoTK 27 april 2011, 08:58

Alt hvis du betaler for fast ip så kaan du opsige den og købe en ny. Hvis du har dynamisk ip, Ja så kan du slå din router fra i over 90 min så vent og se om du ikke får en ny ip fra ip-puljen. hvis du mener intern ip så er det bare og sætte den statiske ip om i Homeboxen.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Alt hvis du betaler for fast ip så kaan du opsige den og købe en ny. Hvis du har dynamisk ip, Ja så kan du slå din router fra i over 90 min så vent og se om du ikke får en ny ip fra ip-puljen. hvis du mener intern ip så er det bare og sætte den statiske ip om i Homeboxen.

Jeg havde ringet til support og fundet ud af jeg havde dynamisk ip prøver nu at slukke den i 90 min. Tak for svar

Bruger hjemmesiden whatismyip.org og det er denne ip jeg skal have ændret
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det er lidt op ad bakke for lease tiden på en tdc ip er 2 timer og der er stor sandsynlighed for at du får den samme ip igen sålænge det er samme hardware der sættes på igen, det eneste man med sikkerhed kan gøre er at sætte nyt udstyr på og det kræver jo en ny homebox som man bare ikke lige kan få skiftet når du ikke har fejl på den gamle.

mvh

Okay tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)