Startvanskelligheder med TDC Play


Jeg har lige fået en ny iPad og vil gerne bruge TDC Play på den. Downloadede app'en, tastede mobilnummer ind, fik tilsendt koden og på mindre end 30 sekunder var jeg på - super. Dagen efter fik jeg imidlertid at vide, da jeg åbnede TDC Play og klikkede på et nummer, at jeg skulle være TDC Play kunde for at kunne lytte til musikken. Jeg er kunde og det virkede dagen inden! Jeg kan ikke finde nogen som helst steder, jeg kan taste koden igen eller lignende. Er der nogen, der kan hjælpe? Mvh Choppe

1 Kommentar

Hej Choppe

Jeg er ked af at høre, at du oplever problemer med vores play tjeneste. Der er et par ting, der kan gå galt her.

Sidder der et aktivt TDC-simkort i din iPad når du prøver? Har du aktiveret det samme Play-mobilnummer på flere enheder?

Vi vil naturligvis gerne gøre, hvad vi kan for at hjælpe. Hvis svaret på de to ovenstående spørgsmål er ja og nej henholdsvis, så skriv os en mail på mailto:kundeforum@tdc.dk med det mobilnummer, det drejer sig om og en kort beskrivelse af problematikken.

Hilsen Niels

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)