Svar

Kan stadig ikke se min mobilregning-ingen hjælp at få!

Nu har jeg i over 2 uger forgæves forsøgt at komme ind her på TDC´s hjemmeside for at se forbruget af min mobilregning- men stadig får jeg en fejlmelding. Jeg har skrevet her i Forum- desværre hjalp ingen råd- jeg har ofte ringet til support- de kan heller ikke komme ind og se specificeret forbrug- men de arbejder på sagen, siger de.

Jeg har forsøgt at finde ud af, hvor jeg kan skrive til en ansvarshavende leder  på TDC, så man gør noget ved dette problem, men ingen steder der kan jeg finde e-mailadresser på de ansvarlige. Har skrevet til support for at få et skriftlkigt svar-  jeg sendte det i sidste uge, men jeg har endnu ikke hørt fra dem.

Jeg mener, jeg har ret til at se mit forbrug, så jeg kan følge med. Jeg har også forsøgt at gå til medierne med dette her, men medierne syntes ikke, at historien var interessant nok .  Er der nogen, der har et råd ud over at skifte mobilselskab, jeg har lige skiftet abonnement, så jeg orker næsten ikke alt dettte bøvl. På den anden side er jeg også træt af selv at føre logbog over de minutter, jeg har brugt.

Har altid igennem over 40 år betalt mine regninger til tiden hos TDC!

Er der andre derude, der har samme problem, og hvad gør I så??? Håber på at nogen kan hjælpe!

På forhånd tak[i]

MVH

Cypriane

icon

Bedste svar af cypriane 11 december 2011, 10:03

Hej hej- fik i går oplyst af en bekendt, at jeg kunne ringe på 21202020 og få oplyst min nuværende saldo- det tog blot to minutter at komme igennem til talemaskinen og få oplyst saldoen. Så det er bestemt en god løsning, indtil fejlen på TDC´s hjemmeside bliver rettet.

Tak for venlig hjælpsomhed, jeg håber ikke, at TDC´s medarbejdere har optaget min kritik personligt, det har bestemt aldrig været meningen , og derfor vil jeg gerne her understrege, at jeg hele vejen igennem har fået en pæn og hjælpsom behandling af TDC´s medarbejdere.

Jeg vil derfor lukke denne tråd nu i troen på, at fejlen bliver rettet som lovet - synes ikke jeg vil bruge mere tid på at køre i det! Kan I have en rigtig god dag derude.. Glad humørikon

MVH

Cypriane

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Cypriane

Jeg vil starte med at komme med en dyb og inderlig beklagelse og undskyldning. Selvfølgelig skal du kunne se dit forbrug. Så du kan følge med, som du så rigtigt skriver. Det er dybt beklageligt, hvis ikke det virker.

Når det er sagt, læser jeg ikke, at der er nogen som har sagt andet til dig? Jeg kan se, at når du har ringet, har man forsøgt. Jeg læser ikke at du er blevet afvist, blot blevet skubbet rundt eller ikke fået en løsning. Da jeg ikke kender din sag, ved jeg ikke hvorfor. Men jeg ved, at hvis der var en anden, som pga dårlig sikkerhed, eller fejl i systemer, havde kunnet se dit forbrug og hvem du ringer til, vil det være endnu mere træls. Og det er den knivsæg, imellem at du skal have adgang, men ingen andre skal, som vi bevæger os på. Dette er ikke sagt som en undskyldning, men en forklaring. Du skal have mulighed for at se dit forbrug.

Jeg vil forsøge med lidt mere forklaring, som skrevet, uden at kende din sag eller situation.

Der findes rigtigt mange forskellige konfigurationer af computere. Det kan være windows i forskellige versioner, på et utal af forskellige hardware konfigurationer. Altså, 100 vis af forskellige computere, med 100 vis af forskellige windows versioner. Det kan være du har Mac. Eller bruger Linux? Eller unix? Det kan være du bruger en tablet af en slags? Måske en mobil telefon, blackberry?

Det hele skulle gerne kunne bruges. Og det skal være sikkert, så det ikke misbruges af andre.

Men som jeg skrev - vi skal have det til at virke for dig. Jeg har ikke set hvor du har skrevet på forum om det. Men jeg vil bede dig sende mig en PM - Privat Meddelelse - med dit navn og et telefon nummer jeg kan ringe til dig på. Jeg vil gerne hjælpe dig med at få fat i ansvarlige. Men jeg vil i første omgang gerne se om vi kan få det til at virke, hos dig også.

Når jeg har de oplysninger, hører du nærmere og vi kan skrive her på tråden, hvordan tingene skrider frem, så andre også kan følge med. Måske den eventuelle løsning vi finder, kan hjælpe andre? Hvem ved?

Med håb om at du vil acceptere min undskyldning

Hilsen

Tak for det, jeg harsknet en privat besked til dig. MVH Cypriane
Tak for svar- jeg har sendt en privat besked til dig. MVH Cypriane
Hej igen... Der er lige par ting, jeg ønsker at tilføje mit indlæg omkring utilfredshed med ikke at kunne følge mit forbrug af mobiltelefon, fordi TDC's hjemmeside ikke fungerer.

I hele forløbet har jeg også oplevet at vente i op til 23 minutter på at komme igennem til support, de har ikke været afvisende, men nej...de har heller ikke selv været i stand til at se specifikationer på mit abonnement... hvorfor?? Mon TDC kan finde ud af, hvor meget jeg har telefoneret! Ok jeg har selv ført logbog....
jeg har en IMac, en IPad, en ny IPhone 4's, samt en Windows PC. Jeg abonnerer på F-Secure sikkerhedspakke, og der er ingen blokeringer til TDC's hjemmeside.

Jeg har aldrig før haft tekniske problemer, er faktisk et god teknisk set, så det handler ikke om teknisk uvidenhed.
..Synes det er positivt at dette forums ansvarshavende henvender sig, men jeg har ikke lyst til at få en reminder om at tage det roligt ....det har jeg gjort lige siden jeg ændrede mit abonnement og købte en ny IPhone hos TDC. D. 19 november. Samtidig sagde jeg mit fastnet samt bredbånd op hos TDc, fordi jeg ville nøjes med mobiltelefon. Men jeg bliver hele tiden kørt rundt i manegen som en anden cirkushest, hør nu her TDC..Det er altså ikke godt nok... Forklaring udbedes venligst og ydmygt! MVH Cypriane

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg tror du misforstår noget.

Den enkelte kundeservicemedarbejder kan ikke se en specificeret regning for dig, af den simple grund at det ville være en overtrædelse af straffelovens bestemmelser om brevhemmelighed. (som nu om dage også gælder for mails, telefonsamtaler, SMS'er, telegrammer osv)

De eneste der kan få adgang til de data er politiet - og så kræver det en dommerkendelse.

Det betyder så ikke at du ikke selv skal have adgang.... selvfølgelig skal du det. Og det skulle også være muligt at sende en specifikation til dig. Men der er som sagt en god grund til at TDC ikke bare kan oplyse dig det over telefonen.

Vh

Peter

Tak for din oplysning- må regningsservice heller ikke oplyse forbruget eller sende det til mig med posten? Når man har 8 timers taletid, så er det svært at finde ud af, hvornår tiden er brugt uden at se specifikation-især fordi der er mange andre små ting der hele tiden kommer med på regningen- så som opkald til tlf. svarer o.s.v .

Jeg søger udelukkende et svar på, hvorfor TDC´s  hjemmesiden ikke fungerer, det kan jeg ikke få svar på,  og jeg er ikke den eneste, der er  i den situation, véd jeg.

Men tak for oplysningen- det var pænt af dig... ha´  en dejlig dag! Glad humørikon

MVH

Cypriane

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Jo - det er det jeg mener. Det skal naturligvis være muligt at sende den til dig.

Hvorfor det ikke kan lade sig gøre ved jeg så ikke noget om. Og det er selvfølgelig noget der skal rettes - og det håber jeg da at TDC tager hånd om, for det er slet ikke tilfredsstillende.

Vh

peter

Hej hej igen! holderc stadig tråden åben, men synes nu ,at jeg har fået pæne henvendelser fra TDC. Der er åbenbart en fejl på deres hjemmeside, som flere brugere oplever- altså på nøjagtig samme måde, som jeg gør. Fik dog at vide, at det kunne tage et stykke tid, inden det bliver rettet, hvilket jeg selvfølgelig ikke kan forstå- ret frustrerende.

Nå men nu er problemet fejlmeldt til de rette ansvarshavende for TDC´s  hjemmeside- jeg kunne så ringe og få oplyst saldoen på 80808010, hviilket jeg straks gjorde- thi hi .. efter 10 minutters ventetid kom jeg igennem til en medarbejder, som kunne oplyse mig om, at hele deres system var gået ned, så han kunne intet se på sin PC!  Jeg begyndte bare at grine, og så ønskede jeg god jul og lagde røret på.Meget glad humørikon

Jeg lader derfor tråden være her, indtil alt igen er genoprettet- men tak for indsatsen, det var helt sikkert venlige og hjælpsomme medarbejdere, jeg har talt med- og de kan jo ikke gøre for det Glad humørikon

Jeg håber på, at det hele snart kører for TDC igen - skal nok skrive herinde, når alt fungerer!

MVH

Cypriane

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

cypriane skrev:
Hej igen... Der er lige par ting, jeg ønsker at tilføje mit indlæg omkring utilfredshed med ikke at kunne følge mit forbrug af mobiltelefon, fordi TDC's hjemmeside ikke fungerer.

..Synes det er positivt at dette forums ansvarshavende henvender sig, men jeg har ikke lyst til at få en reminder om at tage det roligt ....det har jeg gjort lige siden jeg ændrede mit abonnement og købte en ny IPhone hos TDC. D. 19 november. Samtidig sagde jeg mit fastnet samt bredbånd op hos TDc, fordi jeg ville nøjes med mobiltelefon. Men jeg bliver hele tiden kørt rundt i manegen som en anden cirkushest, hør nu her TDC..Det er altså ikke godt nok... Forklaring udbedes venligst og ydmygt! MVH Cypriane

Hej igen, cypriane

Jeg har fortvivlet søgt rundt for at finde ud af, hvor jeg har bedt dig om at tage det roligt?  Det ville da være frækt af mig, hvis jeg virkelig skrev sådan!

Men jeg kan ikke finde det. Jeg vil meget gerne rette det.

Hvis du vil hjælpe mig på vej, er jeg glad Glad humørikon

Hilsen

Hej Hej Patrick....under emneord skriver du til mig, : "Don't panic", er det ikke det samme som at jeg skal tage det roligt og ikke gå i panik....sådan opfatter jeg det.Tak for din venlighed, du kan ikke gøre for ,at hjemmesiden ikke fungerer, men stadig kan jeg ikke se mit forbrug, og det vil åbenbart tage lang tid, før jeg kan..Uforståeligt, at et teleselskab ikke kan få en hjemmeside til at fungere, hvorfor det skal tage så lang tid er simpelt hen uforståeligt og ikke godt nok...Men igen,det er ikke en personlig anklage, kun en konstatering af dårlig kundebetjening i et teleselskab. Bedste hilsner herfra MVH Cypriane
Hej hej- fik i går oplyst af en bekendt, at jeg kunne ringe på 21202020 og få oplyst min nuværende saldo- det tog blot to minutter at komme igennem til talemaskinen og få oplyst saldoen. Så det er bestemt en god løsning, indtil fejlen på TDC´s hjemmeside bliver rettet.

Tak for venlig hjælpsomhed, jeg håber ikke, at TDC´s medarbejdere har optaget min kritik personligt, det har bestemt aldrig været meningen , og derfor vil jeg gerne her understrege, at jeg hele vejen igennem har fået en pæn og hjælpsom behandling af TDC´s medarbejdere.

Jeg vil derfor lukke denne tråd nu i troen på, at fejlen bliver rettet som lovet - synes ikke jeg vil bruge mere tid på at køre i det! Kan I have en rigtig god dag derude.. Glad humørikon

MVH

Cypriane

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)