sqpami

hej majah jeg vil barer lige vise denne besked og sige jeg skal ha proff.hjælp hilsen erik Så lykkedes det at få Windows 7 SP1 ind Besvar Forfatter Besked Emne Søg Emne funktioner John Westcoast Staff Medlem siden: 14 Okt 2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4601 Indlæg funktioner Tak(0) Citér Svar Emne: Så lykkedes det at få Windows 7 SP1 ind Sendt: 03 Mar 2011 kl. 12:11 Efter flere forgæves forsøg over e-mail fra Microsoft Support er det i dag med hjælp i fjernsupport fra Microsoft lykkedes at installere Windows 7 SP 1, men opdagede da jeg havde sagt farvel og tak til den gode support-medarbejder at min pc ikke ville på nettet, måtte efterfølgende afinstallere PC Tools Firewall 7 da den åbenbart crasher sammen med Windows 7 i 64 bits-udgaven, lagde i stedet Vista Firewall Control som jeg har brugt tidligere. Så jeg er en glad mand nu ved hjælp af en god support-medarbejder, der bare skal roses for ihærdigt arbejde. Er der brugere der fortsat har problemer med at installere SP 1, skulle jeg hilse fra Microsoft Support at de var velkommen til at skrive en e-mail til dem om problemerne, såvidt jeg husker bliver man kontaktet indenfor 24 timer. http://support.microsoft.com/contactus/ Afsluttende mail tilsendt fra Microsoft Support, måske er der andre der kan bruge oplysningerne heri hvis de har et tilsvarende problem. Følgende er et resumé af din supportforespørgsel: Problem: SQMAPI.dll meldes manglende eller korrupt under installation af Service Pack 1 til Windows 7 Årsag: SQMAPI.dll mangler i C:WindowsSystem32 Løsning: Efter at have kopieret SQMAPI.dll fra installationsmediet (D:Sources) til C:WindowsSystem32 var det muligt at installere Service PAck 1 til Windows 7 fra fejlsikret tilstand med netværk. Herefter blokerede PC-tools firewall for internetforbindelsen. Dette blev løst ved at afinstallere PC-tools firewall

1 Kommentar

Hej eoggberger.

For at andre lige ved hvad vi taler om, sætter jeg lige linket til tråden dette  omhandler: hentning af sqmapi dll Blinkende humørikon

Dernest vil jeg sige at det er fedt du har sat din forklaring i. Det skal du have tusinde tak for. Det vil helt sikkert kunne hjælpe andre. Desværre er jeg ikke skrap nok til at kunne gennemskue beskeden, men det er der helt sikkert andre der er.

Ros fra mig til dig. Meget glad humørikon

thumbs up.jpg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)