Spørgsmål vedrørende dataforbrug og en tårnhøj regning.

Hej!
Jeg har fået en tårnhøj regning fra TDC, som jeg ikke forstår et hak af! Det er angående dataforbruget. Jeg har netop skiftet til et nyt TDC abonnement til 0 kr. om måneden, men da jeg bestilte det, tjekkede jeg omhyggeligt vilkårene for dataforbrug. Og her står: Data: "9 kr./dag du surfer" -> " Data koster 9 kr. pr. aktiv dag (op til 300 MB pr. måned) og hastigheden nedsættes til 64 kbit, hvis dataforbruget overskrides."

Jeg har modtaget min regning:
Dataforbrug 92.00 MByte 1.104,63

1.104,63 kr. i dataforbrug!!?? For 92 mb ??? Det giver jo absolut ingen mening, hvis det passer, det I skriver, at det koster 9 kr. pr dag - og op til 300 mb. om måneden, vil det sige jeg skulle have surfet i noget der ligner 122 dage på én måned....

Det svarer self. til de her 12 kr. pr/mByte, som det kostede før. Men ifølge det her nye system, skulle det altså være 9 kr. pr. dag.... ???

Er det ikke TDC der har registreret dataforbrug forkert??

Jeg forstår ingen ting og ønsker meget gerne en forklaring.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mads-Hovgaard

Ud fra din beskrivelse, lyder det som om regnignen ikke er korrekt, men jeg vil foreslå dig at kontakte vores Kundeservice, og få dem til at hjælpe med at se på det.

Du kan finde kontaktoplysningerne her:

www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

Hej

Jeg har d. 24. juni 2012 fået en regning identisk med den, som Mads beskriver nedenstående - dvs. også kr. 1104 for 92MB. Regningen dækker perioden 6. juni til 27. juni.

Jeg har samme abonnement med beskrivelsen "Data: "9 kr./dag du surfer" -> " Data koster 9 kr. pr. aktiv dag (op til 300 MB pr. måned)".

Det har jeg nu formelt klaget over, da det jo slet ikke giver mening! Men jeg bliver da noget forbavset over, at andre kunder for regninger med identiske fejl?! Det burde TDC da have fået rettet for længst her 6 mdr senere (Mads skriver sit indlæg d. 18/12-2011).

Mvh Morten

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P