Svar

Spørgsmål til TDC ang. Musik..

Jeg har nu været kunde hos jer igennem 3år, og i siger selv at i har over 18mio musik numre i jeres tdc play..

Men det er et nummer jeg ikke kan finde herinde, eller jo på dansk kan jeg, men ikke på engelsk!

På dansk hedder den: "Denne Gang" og er sunget af Michael Teschl & Trine Jepsen. På engelsk hedder den: "This time i mean it/This time" sunget af de samme personer, men den har i ikke i jeres system.

Så er mit spørgsmål, Hvorfor har man kun den danske version, og ikke den på engelsk? Specielt når man nu kan få fat i så mange andre numre af samme sang, som er skrevet både på dansk og engelsk af samme kunstner??

Mvh.

Rygeren.

icon

Bedste svar af Bording 4 juli 2013, 12:18

Hej Rygeren,

Selvom vi har rigtig mange sange i TDC Play Musik, så er det desværre endnu ikke alt der kan findes. Det er kunsterne/pladeselskabet der bestemmer hvilke sange de vil have udgivet på TDC Play Musik.

Hilsen Thomas

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rygeren,

Selvom vi har rigtig mange sange i TDC Play Musik, så er det desværre endnu ikke alt der kan findes. Det er kunsterne/pladeselskabet der bestemmer hvilke sange de vil have udgivet på TDC Play Musik.

Hilsen Thomas

Hej Rygeren

Da nu du har været heldig at får svar fra en tdc-ansat i dette Kundeforum, må du gerne klikke på accepteret som løst tråd ud for det svar Thomas gav dig. Der er nemlig mange kunder der spørger om det samme som dig, og så kan de se din løste tråd. På forhånd tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)