Svar

Spørgsmål fra facebook.com/tdc

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 920 kommentarer
Hej alle

Vi har fået et spørgsmål på vores facebook side, som jeg er sikker på, I kan svare herinde.

Jeg vil gerne have hvis I vil svare her på forum, så kan Bjarne læse svaret her, men hvis I vil se spørgsmålet, er det her: http://www.facebook.com/tdc#!/tdc/posts/473102889368467

Der står:

"Når jeg har optaget en film eller hvad det nu er jeg har optaget kan jeg se hvad "film" jeg har optaget sorteret efter dato eller sorteret "efter navn" og så opstår der noget meget specielt, for når jeg som dansker sorterer er det 1 til 0 og a til æ,ø,å. Men TDC sorterer æ,a,b,c osv. Hvorfor? TDC skriver på deres hjemmeside, og kundeservice fortæller mig at det er korrekt, at hvis jeg markerer en film jeg vil optage og så trykker på den røde optage knap, ja så optager jeg den markerede udsendelse. Men det passer ikke. Ofte optager jeg fx fodbold eller andet der ikke har noget med sagen at gøre. Jeg mener der til hver udsendelse er en kode og koden fortæller hvornår udsendelsen kommer. Således, og som i skriver på jeres hjemmeside, at det er udsendelsen der optages efter og ikke tidspunktet. Så hvorfor får jeg en halv film eller noget fodbold? Lad nu være med at skrive at vi kan tage det i en lukket rum, forklar blot her hvorfor. Og også om det er en fejl, som jeg mener det er."

Jeg er jo ikke et øjeblik i tvivl om, at dette er det rigtige sted at få svar på dette [i]

Jeg takker på forhånd for hjælpen

Mange hilsener

icon

Bedste svar af KsNa 4 juli 2012, 00:00

De optagekoder - PDC, de findes ikke i TRIO, derfor er en planlagt optagelse registreret med start og sluttid.

Hvis udsendelsen før bliver forsinket, så flytter din planlagte optagense ikke med, men du kan ændre hvor lang tid din optagelse skal fortsætte efter programslut.

Jeg sætter den bare til at optage det næste program også. hvis der er udsigt til forsinkelse, typisk fodbold, tour deFrance, tennis og lingende direkte udsendelser.

Mvh

Kim

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

De optagekoder - PDC, de findes ikke i TRIO, derfor er en planlagt optagelse registreret med start og sluttid.

Hvis udsendelsen før bliver forsinket, så flytter din planlagte optagense ikke med, men du kan ændre hvor lang tid din optagelse skal fortsætte efter programslut.

Jeg sætter den bare til at optage det næste program også. hvis der er udsigt til forsinkelse, typisk fodbold, tour deFrance, tennis og lingende direkte udsendelser.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)