Spørgsmål fra Androidforum

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg vil lige spørge de folk som downloader musik fra TDC, har i et godt player-program som kan "se" de musik filer der downloades fra TDC. Jeg har prøvet et hav af forkellige play-programmer, men ingen kan læse de filer. Og det er jo meget rart at kunne lave nogle lister.

http://androidforum.dk/forum/viewtopic.php?f=18&t=2620&p=13684&utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+androidforum/forfeed+(Android+Forum+DK+-+Forum+Feed)#p13684

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kenzo

Jeg er ikke sikker på, at jeg er med på, hvad du mener med "et godt player-program som kan "se" de musik filer der downloades fra TDC".
Men du kan i hvert fald benytte Windows Media Player til at lave afspilningslister, hvis det er det, du er på jagt efter.

Hvis du trækker et album ind i Media Player, bør du, enten øverst eller nederst i vinduet, have et punkt, der hedder noget med at gemme en playliste.
Jeg har kun en Windows Media Player 9 ved hånden, og her skal man trykke på "Aktuel afspilningsliste", øverst til højre og derefter "Gem afspilningsliste som…"

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8