Spiller kun halvdelen af et nummer

Hejsa
På galaxy S7 oplever jeg at tdc play musik kun spiller halvdelen af et nummer. Det gælder alle numre jeg har prøvet.
Har prøvet at skifte til offline tilstand, spole frem til anden halvdel af nummeret.
Slettet app og installeret på ny.
Den spiller fint til den når Ca. halvvejs i sangen, så stopper sangen og man får meddelelsen "kan ikke afspille numre"
Kan forestille mig det er på det tidspunkt hvor appen vil registrere at nummeret er blevet afspillet.
Men det ved jeres programmører nok mere om.
Skriv gerne hvis jeg skal afprøve noget.

/Lasse

10 Kommentarer

Sandsynligvis en klasikker i et TDC produkt: "kendt generel fejl". Som i: " det ved vi(TDC) godt, men vi gør ikke en skid ved det, for TDC Play Musik er tillægsprodukt som du "ikke betaler" for. Så derfor kan du ikke tillade dig at klage, vel lille TDC-kunde. Og nu har jeg altså ikke tid til at tale med dig mere"!!!

Jeg har fået samme fejl på min S7.
Virkede fint på LGG4 også med Android 6.0
Stopper ofte ved 1m53s
Det gør jo denne Tdc fordel ubrugelig.
Netop Nitram69!

Det er også kun en fordel for TDC når de sælger produktet, for de bruger det som salgsargument. Det er simpelthen ingen grænser for hvad TDC PLAY kan når det skal sælges. Nefflix, musik, nyhedsapps mv. Når du så har købt det og har en dårlig oplevelse, så er det pludselig gratis tillægstjenster - og derfor er der ikke noget at klage over.

Som om der er noget fra TDC der er gratis!!?

Det har virket fint nok indtil nu.

Kunne spille et nummer, så gjorde den det samme igen.
Har du gjort noget ved din Nitram
Nej. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre . Det ligner en softwarefejl, så TDC plat ikke virker til Android 6, kunne det tyde på.

Der er flere andre med samme problem, kan jeg se under appens rating.
Nu har jeg skrevet en mail til mobiletdc@gmail.com om problemet.

den adresse står som udviklerens adresse under appen.

Fuldstændig det samme på min S7 med Android 6.0. Har til gengæld fundet yderligere ud af at den afspiller nøjagtig 1.42 af hvert nummer. I nogle tilfælde 1.53, men altid en af de to (plus minus et sekund). Hvis man forsøger at tvinge slideren forbi det punkt, hopper den selv rilbage og afspiller de sidste par sekunder og stopper så igen på 1.42
Har samme problem efter jeg har fået min S7 Edge, stopper ved præcis 1:43 i ALLE sange. Uanset hvad. Har slettet app og lagt på igen uden held. Ingen problemer på S6 Edge eller Iphone/Ipad, så tyder på fejl i TDC Play's APP. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)