Spil TV2

• Guide
  • 26 kommentarer
Kan ikke længere gå ind og spille på spil tv2 efter jeg har købt sikkerhedspakken, hvad kan det skyldes?

Når jeg går ind på spillekrogen efter ha' logget mig ind og herfra videre til f. eks. ludo/yatzy o.s.v. fik jeg før et billede op  - helt uden tekst, men i en rød farve -  hvorefter jeg kunne spille.

Efter sikkerhedspakken er installeret, kommer det samme billede op, bare helt i gult hvorefter denne tekst kommer:

A CRITICAL ERROR OCCURRED, PLEASE CLOSE THE WINDOW AND OPEN THE GAME AGAIN.

Herefter sker der ingenting og jeg kan ikke spille

Hvis jeg derimod går ind på King (det samme sted) kan jeg godt spille under det.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej muddi.

Tak for dit indlæg, her på TDC Forum.

Nu er det jo noget tid siden du skrev dit spørgsmål, oplever du stadig problemer med spil på tv2.dk?

Sikkerhedspakken skulle ikke som standard blokere for noget på tv2's spil side.

Ellers kan du prøve at deaktivere sikkerhedspakken helt, for at se om der stadig er problemer med spil.

Du kan deaktivere sikkerhedspakken ved, at højere klikke på det grønne ikon og vælge deaktiver.

Husk at aktivere den igen, så du fortsat er sikret.

Jeg vil gerne hører fra dig igen, hvis det virker når sikkerhedspakken er deaktiveret, eller om det stadig giver fejl.

Hilsen

Thomas

Hej Thomas.

Problemet med spil på TV2 er løst efter jeg afinstallerede og geninstallerede sikkerhedspakken (underligt) og kørte CCleaner.

Et andet problem som jeg IKKE har fået løst er, når jeg vil "gå i dvale".

Dette kunne jeg sagtens da jeg havde Norton.

Gør dette: START - LUK COMPUTEREN - SHIFT/STANDBY

Jeg kan godt "gå i dvale" hvis jeg IKKE går i min mailboks, men hvis jeg har været derinde kan jeg ikke - får denne meddelelse:

Windows kan ikke gå i standby, fordi Microsoft Office-dokumenter eller programkomponenter benyttes af netværket. Du skal lukke de åbne dokumenter eller afslutte programmerne, før du kan sætte computeren i standby.

Jeg har lukket alt ned, så det forstår jeg ikke.

Hvis jeg vil lukke helt ned får jeg hver gang denne meddelelse:

Afslutning af program WMS ST Nortif Window Cen...

Dette program svarer ikke.

Klik på Annuller for at vende tilbage til Windows for at kontrollere status.

Hvis du vælger at afslutte dette program med det samme, mister du alle data, der ikke er gemt.

Klik på afslut nu for at afslutte programmerne.

Trykker så på afslut og herefter slukker computeren.

Når jeg så starter op igen og går på nettet, kommer denne besked:

gendan forsiden - forrige session

Klikker så på gendan forsiden, og wupti er jeg igang igen.

Ja, det blev en noget længere smøre, som jeg vil blive meget glad for at få løst.

p.f.t.

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)