Specifikation for 011210 til 311210

Hej

Hvorfor kan man ikke se specifikation for 12 måned i 2010, men man kan godt se 11 måned og længer tilbage.

Mvh

René

9 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Borreskov

Tak for dit indlæg her på Forum Glad humørikon

Er det under "Regningsarkiv" du ikke kan se din regning for december eller er det under "Regningsspecifikation"?

Hilsen Angelika - Moderator.

Hej

Det er under specifikation hvor man kan se hvem man har ringet til og sms osv.

Mvh

René

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Renè

Vil du beskrive hvilken fejl du får, når du gerne vil se din regnings specifikation?

Hilsen Angelika-Moderator 

Hej jeg har samme problem og spurgt et andet sted i forum.

Der står:

Der kan ikke vises detaljer for denne regning.

Hilsen Jogi

Omdømme 1

Hej

Muligvis får du, den fejl du beskriver fordi, at du søger i en forkert regningsperiode.

Under "specifikation" kan man kun søge opkald frem for i gangværende og seneste regningsperiode.

Det vil sige, at modtager man TDC regning en gang i kvartalet, har man kun adgang til at se kald for en periode mellem 3 og 6 måneder.

Hvis man der imod modtager TDC regning hver måned, har man adgang til kald for en periode mellem 1 og 2 måneder.

Alle andre regninger, gemmer sig under regningsarkiv.

Håber at denne beskrivelse hjælper Glad humørikon

Hilsen Angelika - Moderator

Hej igen

Der må da være sket et eller andet i systemet, for det er første gang her i december at jeg ikke har kunnet se mine regninger.

Normalt når tdc afslutter en regning f.eks. den 11. i en måned, har jeg inden jeg får regningen

via min mail kunnet se,  hvad regningen består af i tdc´s selvbetjening.

Den eneste ændring jeg har foretaget er, at jeg har tilmeldt mig betalingskort i stedet for pbc.

Hilsen

Jogi

Omdømme 1

Hej 

Jeg undersøger sagen nærmere og vender tilbage i starten af næste uge.

God Weekend, når I kommer så langt. Glad humørikon

Hej

Jeg kan fortælle at mit virker i dag.

Men det var kun 12 mrd. jeg ikke kunne se, jeg kunne godt se 11 - 10 mrd.

Men alt virker tilsyneladende igen.

Mvh

René

Omdømme 1

Hej Borreskov

Godt at høre at det virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8