spærring for mobil betaling


nu har jeg forsøgt i flere timer på at finde ud af hvordan jeg spærrer min datters mulighed for mobil betaling,

 

og det eneste jeg får at vide på tdc hjælpeside er at man kan gøre det over selvbetjening eller ved at kontakte dem, og det med at kontakte dem hjælper mig nu ikke nu.

 

og det med at det kan gøres over selvbetjening, er en hnevisning til at det kan gøres via selvbetjening men ikke hvordan.

 

er der nogen der kan hjælpe mig

 

takker

1 Kommentar

Hej heldfish

Vi oplever desværre nogle problemer med at spærre for mobil betaling via selvbetjening.

Derfor er det i øjeblikket desværre kun kundeservice, der kan spærre for den mulighed.

Venlig hilsen

Mads

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)