spam tiggermail

hej jeg bliver bombaderet med spam /tiggermail i øjeblikket og sætter mailene i spam og opdatere   men hvordan slipper jeg for dem   de optager meget plads på min mail 

4 Kommentarer

Hej spam2

Jeg er ked af at høre, at du oplever problemer med spam. Der er desværre ikke andet at gøre end at flytte mailsne til dit spamfilter.

Når du modtager mange spammails er det desværre et symptom på, at din mailadresse er kommet i hænderne på nogle folk, der misbruger den. Det sker ofte ved at man kommer til at oplyse sin mail på en tvivlsom hjemmeside eller lignende. Det kan også ske for forholdsvist sagesløse dog.

Hvis det på længere sigt ikke hjælper at markere afsenderne som spam, kan det desværre være den eneste mulighed at få en ny email adresse.

Hilsen Niels

Hej spam2

Jeg supplerer lige svaret fra Niels.

Klag over spam:

Hvis du på mail modtager tilbud og produktinformation uopfordret, er det som regel spam.

Du kan indberette den spam, du modtager, til Forbrugerombudsmanden.

Er spam-mailen dansk, skal den sendes til adressen dansk(a)spamklage.dk.

Er den udenlandsk, kan du indberette den på int(a)spamklage.dk.

Her kan du finde en vejledning til klageprocessen

Kilde: http://borger.itst.dk/

Redigeret tilført: Fremgangsmåde:

Videre send den mail du vilklage over til en af de to emailadresse overfor. Du vil derefter straks modtage en formular, som du bedes om at udfylde. Når du har sendt mealen modtager du en kvitering:  læs her

Læs mere her:

**********************************************************'

TDC-Webmail's Postmester

Hej spam2

Hvordan går det. Er bombadamentet ophørt og hvis ja, hvad har du gjort?

Var det et af rådene du fik i din tråd der hjalp dig, så husk at klikke accepteret som løst, ud for det svar der hjalp dig mest.

nej det er stadigvæk spammail   dog ikke i den samme mængte som før  og nogle dage går der 1 dag mellem dem    jeg sender hver spammail til int@spamklage.dk  så må vi se hvordan det går

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)