Spam og ikke-spam

Hvorfor kommer der lige pludselig (seneste to dage) en masse spam mails gennem filtret og direkte ind i mailens indbakke?? Og hvorfor skal jeg igen og igen definere mails fra samme afsender, bl.a. Stepstone m. fl., som ikke-spam uden at det får nogen som helst virkning, så de går til Indbakken??? Det har varet en del måneder nu og jeg har tidligere taget det op i forum uden resultat/aktion fra TDC.

Hilsen

Jan

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jan

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af, at høre at du oplever problemer med din e-mail. Desværre er alle spamfiltre ikke 100% dækkende, der vil en gang i mellem ryge spam igennem. Det sker også en gang i mellem, at emails ryger i spam filtreret ved en fejl.

Du kan prøve at slå det globale spamfilter fra på din webmail, og så selv definerer hvilke mails du ikke vil modtage i det personlige spamfilter.

Med venlig hilsen

ThomasG

Hej Jan

For lang tid siden havde jeg samme problem. En mail jeg gerne ville have i min indbakke, røg i spam-mappen. (Jeg er yousee kunde)

Vi kan oprette 5 mailadresser på webmail,  der alle er aliasser for kontoindehaveren. Jeg gik ind og oprettede en ny mailadresse på webmail, loggede mig ind på min profil på den side hvorfra jeg ville have en mail tilsendt og forandrede den mail til den nye. Det virkede. Næste gang fik jeg den i min indbakke. Efter et stykke tid gik jeg ind på den omtalte side, og forandrede den tilbage igen til den gamle adresse. Jeg ved ikke hvad der skedte men efterfølgende fik jeg den tilsendte mail i min indbakke.

Det er dødbesværligt, hvis du skal gøre det ved flere af de mail der ryger forkert, og så er der jo ingen garenti for at det virker for dig.

Jeg har læst dit sidste indlæg om spam-problemet. Nej der er ingen reaktion fra TDC, fordi det her er et forum hvor alle mere eller mindre er anonyme og hvor det primert er kunder der hjælper hinanden.

Du havde skrevet om problemet den 11-07-2011 i en tråd som var oprettet den 18-02-2011. Altså 5 måneder efter, hvor en tråd var blevet markeret som løst. Dit indlæg står som det sidste i den tråd og det kunne godt tyde på at andre kunder der hjælper i diverse tråde, simpelhen ikke har set dit indlæg, eller har vurderet at FN har givet en udmærket begrundelse for hvad der kan være galt. Nemlig at spamfiltret ikke altid virker, og at tdc's har et problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)