Svar

Spam i freemail

Hej TDC. 

Jeg oplever gentagende gange spam i min mailboks på free webmail delen. Og er godt træt af det!. 

Det er noget mail Deamon shit og ved det er spam. For den kommer op til 10 gange dagligt. Og med mange mails. Fra samme email. 
Kan man ikke gøre et eller andet? 

icon

Bedste svar af Bording 12 oktober 2012, 13:34

Hej Djdavit,

Beklager, jeg havde ikke lagt mærke til, at du skrev freemail i overskriften.

På freemail har du desværre ikke denne mulighed. Her skal du i stedet markere hver mail som spam. Sæt flueben ved mailen og tryk funktioner - spam.

Hilsen Thomas

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej djdavit,

Der er et centralt spam og virus filter på TDC's mailserver.

Du kan læse mere omkring hvad det gør her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5676

Du kan også markere de mails du mener, er spam og trykke på funktioner - Spam.

Ellers kun du under Indstillinger - Personligt spamfilter i din webmail oprette dine egen ekstra spamregler.

Håber det kan hjælpe dig.

Hilsen Thomas

Den funktion er åbenbart ikke i min webmail :s

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Djdavit,

Beklager, jeg havde ikke lagt mærke til, at du skrev freemail i overskriften.

På freemail har du desværre ikke denne mulighed. Her skal du i stedet markere hver mail som spam. Sæt flueben ved mailen og tryk funktioner - spam.

Hilsen Thomas

Synes ikke jeg kan se "Spam knappen" i min funktioner.. Desværre, nå pyt overlever nok. Det er bare lidt træls. At modtage så mange mails hver dag.

Hej djdavit

Jeg ser du har markeret din tråd som løst, men jeg vil nu aligevel fortælle dig at tdc er ved at afvikle freemail, og at du også på et tidspunkt har fået en mail, hvor det står.

Jeg vil bede dig om at læse denne side og hurtigst mulig kontakte tdc med henblik på at fo tilknyttet din mailadresse til et bredbånd eller oprette et basic abonn.. til 29 kr. om mdr. 

Eller du kan oprette en gratis mailadresse på goggle eller hotmail/microsoft..

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

Derfor: hvis du ikke gør noget nu, får du endnu større problemer end du allerede har med spam.

Forstår ikke helt hvad du mener Maja Humørikon frustreret 

Hejsa

Når du kalder din mailkonto for freemail, kunne det tyde på at du på et tidspunkt har oprettet en gratis mailkonto hos tdc. Den gratis freemail, skal være tilknyttet et bredbåndsabbb. hos tdc, ellers kan du resikere at du en dag ikke kan tilgå din freemail.  Når den er tilknyttet dit bredbåndsabb, kan du forsat bruge din webmail.

Når din freemail(Netbasic mailkonto) er tilknyttet dit bredbånd, kan du forsat benytte din mailadresse.  

Her kan du se en anden tråd om freemail.

/t5/Mit-TDC/st%C3%B8rre-mailboks/m-p/94740#M8896

Prøv evt. at søge på ordet "freemail" i forum, før du kontakter TDC..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)