sourround anlæg ... HJÆLP

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg bliver lige nød til at vide en ting mere, har du også TDC TV.

nej det har jeg ikke..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

ok, godt.

jeg tror Fejlen kan skyldes at du har sprunget en sikring, der med de ny sikringer pleger man bare at kunne slukke tage stikket ud af stikkontakten vente 5 min og tænde igen, og så skulle det virke.

hvis det ikke virker kan du prøve at sette dit andlæg til med et Scart stik istedet for HDMI, og så sette din hjemmebio over på TV.

kan ikke være fordi at der er sprunget en sikring da tv og det hele er slukket hver nat på kontakten....

men prøver lige med at scar stik ...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa kasper45.

Du mangler lidt mere uddybning - hvad er det, der ikke længere virker, billede, lyd eller begge dele  ??

Har du kun mulighed for at forbinde med composite (av), eller har du feks et HDMI-kabel, da det giver ren digital billede/lyd - lyden alene kan klares ved at bruge optisk kabel mellem tv og surround.

Derfor kan jeg kun gætte lidt. Såfremt det kun er lyd fra tv til surround, kræver det ikke så meget - som tidligere nævnt, det optiske stik. (Surround har optisk ind, og tv har optisk ud - Digital Audio Out) ?

Det allerbedste vil selvfølgelig være at gøre det med HDMI, da den jo har begge dele i sig.

Håber, at du får det til at virke - giv endelig lyd fra dig derom.

Mvh

MacGyver

Omdømme 3

Hej, MacGyver. og Kasper45

Jeg har gransket manualen til Souround anlæget for at se om HDMI var en mulighed, desvære har spøres anlæg ikke HDMI Ind, kun Ud. så det er desvære ikke en løsning.

Optisk var måske en mulighed,

Hej det er det hele... film virker ok når det er dvd.. men hvis der er en film i tv som man vil have at lyden kommer ud i surround højtalerene så lyden er bedre.. virker det ikke mere..  

miela1.. optisk ?

Omdømme 3

Hej,

Ja, Alle Smasung TV har i dag i Optisk udgang og dit andlæg har en indgang.

så hvis du har et Optisk kabel kan du prøve at sette det imellem dit TV og dit anlæg, så skal dit andlæg selvfølig stilles på Digital Ind på mit Philips skal jeg trykke 2 gange på AUX knappen.

jeg ligger lige et link til hvordan kablet ser ud.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=62394

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P