Sort skærm ved afspilning af optagelse

Jeg har efterhånden flere gange oplevet at jeg kun får sort skærm når jeg forsøger at afspille et optaget program. Alt virker ellers - jeg kan både spole, stoppe osv., alle andre optagelser virker og der er billed på når de afspilles. Et par gange har jeg endda oplevet, at jeg har set de første par minutter, hvorefter jeg ikke har haft tid til mere - når jeg så vender tilbage er der bare sort skærm - også selv om jeg starter helt forfra. Det kan da ikke være rigtigt man ikke kan stole på at ens optagelser rent faktisk også kan ses! Jeg har flere gange haft genstartet systemet, men dette har overhovedet ingen virkning på problemet. Er der nogen der har oplevet samme problem og måske har en løsning?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Blondie

Tak for indlægget.

Det er ikke noget jeg umiddelbart har højt om før, så jeg vil anbefale dig, at få en af vores teknikere til at kigge på TV-boksen. 

Du kan se her, hvordan du kan kontakte TDC Hotline, for videre fejlretning:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hilsen

Martin

Hvis du bag på modtageren slukker den på kontakten og tænder den efter 10 sek. kan det løse problmet.

Hvis det ikke løser problemet kan de fra Hotline guide dig til en disaster recovery som vil få boxen til at hente sin software igen men beholde optagelser, dette løser i langt de fleste tilfælde dine symptomer.

Så ha' fastnet eller EM nummer klar og giv dem et kald www.tdc.dk/kontakt hvis en sluk af modtager ikke afhjælper dit problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)